RSS

Senzațional!!!!! Inedit!!!! Lista pt 2012!!!!

01 Ian

Chiar dacă nu îmi place să îmi planific lucrurile pentru că de cele mai multe ori nu prea îmi iese, anul acesta , datorită(sau din cauza) unei dragi prietene, mi-am făcut un de realizat list. Poate în felul acesta mă voi ambiționa mai tare și măcar câteva(cât mai multe să sperăm) vor fi bifate. Serrenis împreună cu Adrina și cine mai dorește/mai poftește au găsit niște provocări:
– Găsirea unui job decent și mutarea la oraș și musai mers la Filarmonică, Teatru și cântări;
– Găsirea/ practicarea în mod constrant a unui sport(exercițiu fizic) care să mi se potrivească și să mă țină mai mult în viață;
– Mănâncare(at) mai sănătoasă(os) și să învăt să gătesc mai multe feluri de mâncare;
– Să fiu Let”s do it Ro când va fi, plus să mă implic în ceva campanie pro mediu, pro biciclete etc.;
– Să donez sânge, dacă mai conving și pe altcineva e și mai bine;
– Să îmi fac un nou prieten bun și să cunosc oameni faini, dar să nu îi uit pe prietenii de acum și să îi vizitez mai des;
– Să mă mobilizez și să-mi mobilizez prietenii să ne petrecem evenimentele gen Crăciun, 1 Mai etc. cum e mai fain(împreună, nu fiecare cu treaba lui);
– Să îmi pun la punct limba franceză și să învăț o nouă limbă( gramatica limbii italiene sau germana);
– Să învăț Corel Draw și Corel Picture, plus un alt program nou(preferabil ceva ce are legătură cu gestiunea bazelor de date);
– Să mă fac profesoară(ahahahahaha);
Să-mi reinstalez windows-ul( cu licență) și cu ocazia asta să-mi fac ordine și curățenie în documentele și toate cele utile sau ne din calculator;
– Să aflu mai multe despre cai și nori, plus să fac ceva nou/neobișnuit
– O listă de cărți pentru anul acesta și să mă țin de ea;
– Să fac mai multe mânuieli(lucruri manuale) și să rezolv un puzzle de 1000 piese;
– Să acord puțină atenție fotografiei, developarea unor poze ar fi suuuperrr;
– Deplasarea în cel puțin două alte lumi de aici; o lume(Cladova)– văzută, rămase– toate celelalte
– Cumpărarea unei ținute elegante(rochie și alea alea);
– Să fiu învitată la dans(blues preferabil, invitată de gagic, preferabil);
– Să îmi regăsesc credința.
Lista poate continua lejer, dar și așa sunt prea multe de realizat, la care se adaugă bineînțeles : sănătate, mai multă încredere în forțele proprii, optimism, puțin egoism și răutate, maturitate și mai multă bunătate față de ceilalți(fie) și și și…..
Acum rămâne de văzut ce va fi și cum va fi! Doamne ajută!

 
 

2 răspunsuri la „Senzațional!!!!! Inedit!!!! Lista pt 2012!!!!

  1. adizzy

    3 Ianuarie 2012 at 15:36

    ultimul punct(fie liniuta)…aia nu stiu cum o sa fie..ca si eu ma lupt cu ea. Bafta draga mea sa fie ok, poate,daca ma mobilizez sa conduc, ne si vedem anul asta 😀

     
    • Serrenis

      3 Ianuarie 2012 at 20:34

      greu o să fie, dar merită să tot încerc. hehe, la faza cu văzutul, mă tot bate un gând să îl corup pe al meu gajic(dar mai la primăvară), gata, nu zic mai multe!

       

Lasă un răspuns

 
