RSS

Am primit scrisoare..lalalalalalala

31 Dec

Tot am mai scris despre corespondență și a scris și Adri și nu știu cum, dar am ajuns să ne scriem..hehehe..
Au trecut mulți ani de când practicam sportul acesta, când mă gândesc la primele scrisori pe care le-am trimis..mă distrez copios. Să revenim, ziceam că e așa frumos să primești o scrisoare. De ce?
Pentru mine e mai specială scrierea când cineva o face de mână, e mai personală așa. Ca să nu mai pomenesc de așteptare, pfff, e așa emoționant când știi că trebuie să primești ceva, dar nu știi când, iar când ai primit-o, cred că e de la sine înțeleasă bucuria. Și după ce ai deschis-o și începi să citești te luminezi la față(asta dacă sunt vești bune, clar) și parcă o auzi pe persoană cum îți povestește.
Eu am primit ieri o scrisoare și m-a bucurat atât de tare! E așa plăcut să vezi că cineva drag se gândește la tine! lalalalalalalalala
Tema de casă: e frumos au ba să primești scrieri(cu vești bune clar) pe hârtie ?

 

Etichete: ,

2 răspunsuri la „Am primit scrisoare..lalalalalalala

  1. adizzy

    3 Ianuarie 2012 at 15:37

    Hei, nu tre sa te misti la posta ca sa iei scrisoarea 😛

     
  2. Serrenis

    3 Ianuarie 2012 at 20:38

    vai de mine, betegeală asta m-a succit de cap, mă gândeam la faptul că trebuie să mergi la Poștă sau nah, unde mai sunt cutii poștale ca să pui scrisoarea ta, că de regulă trimiți și tu înapoi.hahaha

     

Lasă un răspuns

 
