RSS

Beteșug!

28 Dec

*tentativă de jurnal de boală*
Am primit cadou, de după Crăciun, o amigdalită în stare incipientă, betegeală ce se anunță a fi una de toată frumusețea. Asta drept răsplată că am fost nerecunoscătoare pentru ce am și pentru că am zis că Moș Crăciun a murit( alte cauze nu îmi vin în minte).
Cum nu prea îmi place să iau medicamente, mai ales antibiotice, am ales variantă băbească, pt. început, judecând după simtome: durere la înghițire, durere de cap și frisoane slabuțe. Am citit mai multe tratamente și am ales câteva:
– Gargară cu apă călduță și sare(asta avea efect când mi se imflamau amigdalele): m-aș fi oprit aici, dar nu mi-a fost mai bine
– Am supt câteva bobițe pentru dureri de gât
– Mi-am făcut o compresă dintr-un cartof ras și spirt, am ținut-o vre-o două ore pe gât
– Un ceai de mușețel cu tei călduț
– Un paracetamol
– Trei felii de pizza(dar astea cu siguranță nu m-au ajutat la nimic, poate mi-au făcut mai rău)
* toate acestea au fost luate în decurs de 4-5 ore.
Acum mă simt puțin mai bine, nu mai salivez excesiv, înghit mai bine și nici urmă de frisoane. Cu toate acestea, mă cam sperie faptul că vine noaptea, atunci se accentueză totul. Momentan mai iau niste bobițe de gât(da, le sug!), iar peste noapte aș mai încerca o compresă, cu ce nu știu încă.

 

Etichete: , , , ,

Lasă un răspuns

 
