RSS

Pseudosupărări și alte cele, în loc de scrisorica pentru Moșul

24 Dec

Aș vrea să cred că Moș Crăciun există… Mai demult credeam cu siguranță, eram tare cuminte(exagerat de cuminte) și venea în fiecare an, adică îmi dădea cadouri, că astea contează cel mai mult, nu-i așa? Să primim cât mai multe și cât mai scumpe. Acum, tot cuminte am rămas(din păcate), dar nu mai vine, nici măcar un cadou ieftin tare și mic nu mai îmi duce.
Ce contează de Sărbători și nu numai atunci, este iubirea, așa zicea un film pe care îl văzui aseară. Un zâmbet și o îmbrățișare din partea cuiva drag face cât multe cadouri materiale. Perfect adevărat aș zice, dar dacă nu ai persoane dragi sau dacă nu ai suficiente persoane dragi care să te facă să te simți iubit/iubită? Eh, le cauți, aș zice iar. Dar dacă nu știi unde sau cum să le cauți sau nu există astfel de persoane? Uite-mă și pe mine acum, prea multe întrebări, dacă dacă dacă, nici un dacă, fie ca…..ahahahahaha.
Și nu, nu sunt de acord cu: se sărbători să fim mai buni, bla, bla. De ce să nu fim mai buni tot timpul? De ce, de ce de ce? Iar întrebări!
În fine, spor la îndopat până la refuz, la beut până la beție și la colindat pentru cât mai mulți bani!
Și ca să nu fiu rea( să nu se înțeleagă greșit, că mie îmi place Crăciunul, doar că): Crăciun fericit să avem, cu toții!

p.s. oricum lumea e nebună rău. Un copil venit-a azi dimineață cu colinda și cineva i-a zis: veniți mai târziu cu colinda, mai după masă, că așa se vine! Copilul nervos, mai mai să nu sară la bătaie: păi ce? Eu am toată ziua la dispoziție să vin când vrei tu? Mai târziu nu pot eu!!! Deci, morala? Colindele se dau cu porția, doar în anumite intervale de timp!

 

Lasă un răspuns

 
