RSS

Bărbați, vreți sex?

02 Oct

Am auzit( din surse sigure) că unii bărbați nu vor să facă sex cu prietenele lor. Say that again!!! Mda, spun asta pt. că, în viziunea mea bărbații sunt super mega extra dependenți de sex( și femeile, dar ei mai mult, zic) și nu ar refuza nici o …. ocazie. Acum eu m-am gândit la câteva motive, deși bănuiesc că o voce masculină ar avea mai multe de zis în acest sens…
1. Nu o mai vrea pe prietena lui, s-a plictisit. Ok, atunci de ce nu îi dă papucii și gata. În schimb, el îi spune că ține la ea..ptiu drace!
2. Are probleme grave, nush de ce fel (fizice- psihice, bla bla).
3. E obosit, stresat. Dar oare, sexul nu e antitodul în acest caz?
4. Are alte orientări sexuale și stă cu prietena doar de fațadă.
5. Ține atât de mult la fată că nu vrea să o dezamăgească cu slaba lui prestanță în pat! Ahahaha, ce glumă bună…
Momentan nu mai îmi vin în minte alte motive, dar lumea a mai găsit motive:

– disfuncțiile erectile;
– neincrederea in partenera de cuplu;
– dependența de alcool sau droguri;
– diverse boli ale organismului;
– traume sexuale;
– depresie;
– tratament medicamentos al carui efect secundar este scaderea libidoului
Acum adevărul o fi pe undeva la mijloc, în funcție de fiecare persoană în parte, așa că, până una altă un banche:

O femeie se plange alteia ca barbat-su nu mai vrea sex si cum vine acasa o intreaba doar: „Ce avem de mancare?”
Cealalta ii zice:
– Draga, am avut si eu problema asta. Nu e grav, imbraca niste chiloti negri, cu dantela, o palarie neagra, ciorapi negri si il astepti in usa, sexy asa , si se rezolva;
A doua zi se intalnesc din nou:
– E, cum a fost?
– Am facut exact cum mi-ai spus, chiloti negri, dantela, palarie sexy, ce sa mai, bomba;
– Si?
– Si cand a deschis usa mi-a zis: „Zorro, faci si tu ceva de mancare azi?”
p.s. s-au intenționat unele exagerari 🙂

 
Un comentariu

Scris de pe 2 Octombrie 2011 în D'ale oamenilor mari

 

Etichete: , , , , ,

Un răspuns la „Bărbați, vreți sex?

  1. suflet de curva

    22 Octombrie 2011 at 13:13

    ;))

     

Lasă un răspuns

 
