RSS

scriem

25 Sep

Pe când lucram ca pseudo recepționeră(dar și în general), aveam obiceiul să notez pe bilețele diverse lucruri, personale sau de job. Cum prea gândesc în ultimul timp, mi-am adus aminte că azi lumea nu mai scrie de mână.
Dacă stau să mă gândesc bine, ultima dată când am scris serios și mult, de mână, a fost în facultate. La master deja, primeam multe cursuri redactate la calculator. Multe documente nu necesită decât o semnătură( deși și asta se poate face electronic) sau solicită puține informații scrise de mână. Dacă avem de scris un document, îl scriem la calculator, de multe ori acest lucru se specifică clar.
Nu zic că e un lucru rău neaparat scrisul la tastatură, dar parcă mi-ar fi dor să scriu mai mult cu mâna. Recunosc că, acum, mai ușor îmi aștern ideile pe hârtia virtuală decât pe cea reală. Mai demult îmi plăcea să simt foaia sub peniță, să simt ceva concret și palpabil, oh și câtă migală cerea scrisul, pentru a fi frumos și lizibil.
Adri, zicea ceva de a pen friend... O da, ce vremuri, când chiar trimiteam scrisori…

 

Etichete: ,

Lasă un răspuns

 
