RSS

De râs și plâns…

24 Sep

Nu știam ce să facem de căldură și am decis să mergem la criș Criș, deși nu sunt eu tare fan apă( nu știu să dau din mâini și din picioare sincron). Toate bune și frumoase, ne instalăm pe mal, ba chiar îmi găsesc de lucru( nu statul la soare), mă joc cu scoicile și cu nisipul( ca copiii mici).
Bineînțeles că eram atât de concentrată în ceea ce făceam, că am uitat de lucrurile din jurul meu. Nenorocul meu tocmai de aici se trage, ca o retardată ce sunt nu m-am uitat pe unde îmi purtam picoarele( la Criș, dăăă!!!) și ATENȚIE : calc o albină, de fapt cred că am strivit-o în toată regula. Deci, repet CALC albina, nu mă împunge ea sau ceva de genul, ci eu mi-o caut cu lumânarea talpa piciorului. Ca în filmele cu proști, pfff, serios acum, cum să faci așa ceva??? Culmea de tot, să calci albina….
Retardată scrie pe fruntea mea, dacă retarzii au o scuză, eu nu am…. Logic ca albina și-a lăsat acul la mine în talpă, nu cred că are rost să mai pomenesc de durere..nu că nu aș fi meritat-o.
și seria continuă….

 

Etichete: , , ,

5 răspunsuri la „De râs și plâns…

  1. Ioana

    26 Septembrie 2011 at 22:17

    Ce-ti mai face talpa, puf?

     
    • Serrenis

      2 Octombrie 2011 at 20:54

      oooo, bine, nici nu s-a umflat așa tare(dacă am stat mult în apa rece), am și uitat de înțepăură 🙂

       
  2. tesoruccio49

    1 Decembrie 2011 at 20:46

    Cris se scrie cu litera mare dragule.

     
  3. Serrenis

    3 Decembrie 2011 at 11:22

    am corectat 🙂

     
  4. tesoruccio49

    3 Decembrie 2011 at 14:10

    brava

     

Lasă un răspuns

 
