RSS

O listă..pt. Moș Crăciun?!

18 Sep

Știu că nu e Crăciunul să-i cer ceva Moșului( nu că mi-ar și da), nici măcar Anul Nou nu e să fac liste cu ce vreau să realizez pt anul următor, dar trebuie să tipăresc undeva obiectivele pe care vreau să le ating…nu știu când, cât mai repede, sper eu.
Până acum am avut mai multe ocazii să văd țări străine și prea puține să îmi văd mânia română. Pentru început :
– cetățile Rădesei și Cheile Someșului Cald( ideal ar fi să strabat Apusenii în lung și-n lat, dar acesta este doar un vis frumos)
– valea Sighiștelului( așa senină și îmbietoare îmi pare, plus că are vre-o 200 peșteri)
– mi-ar plăcea să parcurg Transalpina, pasager pe o motocicletă 
– să cuceresc Retezatul plus încă alte câteva vârfuri mioritice( era cât pe ce să ajung sus pe Vf Pleșu)
– Beușnița
– Cetatea de la Șiria( deși am trecut de nenumărate ori pe lângă ea, nu am fost)
– Valea Cladovei /Conopului (pt că mi-a promis El că mă duce)
– și să nu uităm de orașe, nu de alta, dar se mai satură și natura de om, așa că: Bistrița, Sighișoara, Sibiu încă o dată, Târgu-Mureș…

 

Etichete: , ,

2 răspunsuri la „O listă..pt. Moș Crăciun?!

  1. SUFLET DE CURVA

    19 Septembrie 2011 at 17:06

    :))crezusem ca e Craciunul si nu stiu

     
    • Serrenis

      23 Septembrie 2011 at 16:43

      la cât de nebună e lumea în ziua de azi, mai știi? 🙂

       

Lasă un răspuns

 
