RSS

Spor la treabă!

10 Sep

Ce mult îmi place mie ”zicerea” asta, mai ales când am ceva de lucru J. Îmi place să am spor la ceea ce fac, chiar dacă sunt la locul de muncă. Nu știu de ce, dar mie mi se părea foarte normal ca atunci când cineva este la job să îi urez spor la treabă. Ei bine, se pare că nu e așa, după ce am urat mai multor persoane acest lucru, am fost mustrată de mama focului.  Parcă aș fi comis un păcat capital adresând asemenea vorbe, hmmm. Mi s-a spus că se zice servici ușor!, că doar nu se vrea spor, ci se vrea relaxare totală la job.

Prin spor nu înțeleg musai ceva cantitativ, ci mai degrabă calitativ, adică nu trebuie să am nush câte lucruri de făcut, ci să reușesc să le fac bine și corect pe cele pe care le am. Poate am înțeles eu greșit sensul expresiei sau i-am atribuit un alt sens…

Așa ca de încheiere, o mică urare: spor la treabă, oricare ar fi ea!

 

Etichete: , , , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

 
