RSS

și iar rămân fără job….

09 Sep

Nu știu, poate sunt prea orgolioasă, chiar și când vine vorba de bani. Ideea e în felul următor, am refuzat încă o lună de muncă pt. că…De fapt, nici eu nu știu motivul real, poate sunt mai multe, cert e că, în perioada când nu este de lucru, eu am zis pas.

Motive:

          nu îmi place să fiu dusă cu zăhărelul, mă refer la faptul că nu m-au angajat pe per nedeterminată, ci tot așa cu țârâita, ba o lună, ba 2 luni, apoi pauză, apoi iar o lună și tot așa…cu spusele că: am mai lua încă o persoană, dar...

          programul de lucru nu e normal nici pe departe

          nimic nu merge bine și toate bubele încep de la șefi, continuându-se cu angajații

          postul presupune lucruri repetitive(cât de cât) și nu simt că îmi îmbogățesc cunoștințele profesionale, poate doar pe cele de viață…poate sunt absurdă când vreau să învăț cât de multe pot la locul de muncă…

          ca să nu mai zic că mă enervez când sunt acuzată pe nedrept, fără nici o dovadă sau verificare în prealabilă…  

….și lista continuă…

 

 

Etichete: , , ,

2 răspunsuri la „și iar rămân fără job….

  1. adizzy

    10 Septembrie 2011 at 01:21

    hei, las ca o sa fie bine, u’ll see :*

     
    • serrenis

      10 Septembrie 2011 at 12:21

      stiu că o să fie, într-un fel sau altul. oricum nici nu îmi doream tare mult să rămân acolo. 🙂
      eh, mă va purta și viața asta cumva…

       

Lasă un răspuns

 
