RSS

Vreau, vreau și iar vreau!

05 Iul

Cum se apropie perioada concediilor(pt cei care muncesc pe bune, nu ca mine) ar fi normal să se plece undeva. Nah, eu vreau la munte!!! Și vreau de nu mai pot, deși sunt un biet om despuiat de tot ceea i-ar trebui să reziste în sălbăticia naturii, un simplu amator! Dar visez noaptea că parcurg tot felul de trasee, că descopăr măreția munților și că înfulec cu nesaț priveliștea  năucitoare din mijlocul naturii și uneori mă sperii de imensitatea ce mă înconjoară( spirituală mai mult decât fizică).

Probabil dacă trăiam ”la munte” nu doream atât de mult, dar pt. că sunt un pui de bloc care are nevoie de o mare pauză….

Deci și prin urmare, pt. început Padișul este pe listă..sper să se și înfăptuiască…

 
2 comentarii

Scris de pe 5 Iulie 2011 în Numai cu şi despre

 

2 răspunsuri la „Vreau, vreau și iar vreau!

  1. crisuadi

    25 Iulie 2011 at 15:03

    „Vreau, vreau și iar vreau! ” este sloganul unui om debusolat si putin evoluat spiritual .
    Nu a vrea este important , ci a fi ! Una e sa spui eu vreau , si alta e sa zici eu sint !
    A poseda , cum este si firesc , este urmarea lui a dori , a vrea , ori scopul omului este devenirea .
    Stiu ca nu la asta te gandesti (sau cam asta ai sa-mi spui) , dar tot gandind asa , doar cu atat vei ramane . A dori nu este o actiune …Numai actiunea te poate duce inainte . Ca sa actionezi , trebuie sa-ti schimbi gandirea , altfel , ai sa ramai cu un cos plin de dorinte , adica frustrari…
    Succes ! 🙂

     
  2. serrenis

    25 Iulie 2011 at 15:37

    sau ”nu vreau, nu vreau”, la mine se aplică și asta. Tocmai aceasta este problema mea, de cele mai multe ori râmân doar cu vrutul….dar mă lupt din răsputeri să schimb și iau măsuri:)
    de obicei, nu visez așa de mult, sunt multe momente în care nici măcar atât nu fac, mă complac în diferite situații/ perioade negre în care mă aflu și nu fac nimic în acest sens. Oricum, una dintre temele mele mari pt. acasă este să acționez, să mă descopăr/redescopăr &co.

     

Lasă un răspuns

 
