RSS

Am disertat!

26 Iun

* atenție! postul conține urme de limbaj vulgar!

Fu, fu, o săptămână care a durat cât o lună și cât o secundă în același timp. Am plecat, am venit, am plecat și iar am venit, am lucrat, am împăcat și capra și varza și lupul și tot așa..hihi…

Mi-am luat și disertația, mai bine zis a binevoit madama de decana păcii să mi-o dea. A fost o reprezentație de doi bani..din pct meu de vdr, o formalitate eșuată, ca de obicei: nimeni nu te ascultă(deși ai o temă bună), se trezesc vorbind pe lângă subiect, repetă aceeași întrebare de n ori și la final te desfințează, iar nota primită e una aleatorie, bazată fix pe un căcat! Altădată aș fi fost stresul în persoană, acum însă știam la ce să mă aștept(m-am călit în 2 ani), am rămas extrem de calmă și am răspuns cum nu se poate mai frumos la toate tâmpeniile comisiei. În fine, am făcut-o și pe asta, acum să îmi iau hârțogăraiele și gata. Bineînțeles că diploma nu mă ajută cu nimic, nici măcar să mă șterg cu ea la c** nu pot, că mă zgârie poza din hârtie mată..pfff

Cu ocazia asta am ieșit, în sfârșit și la băută, cu fetele…chiar aveam nevoie, deși nu m-am zbenguit suficient și asta din cauza… dar despre asta în alt post( când o să iau urât de tot de unii bărbați J)….a fost fain, era și mai fain dacă …

De acum încolo începe cu adevărat acțiunea, acum e momentul(sau ar trebui să fie) în care mă hotărăsc ce vreau exact de la viață, încotro să mă îndrept etc. Om trăi și om vedea mi-ar plăcea să zic, dar acum nu mai pot, acum trebuie să mai planifichez niște trebui, că acum sunt om mare…..

 

2 răspunsuri la „Am disertat!

  1. adizzy

    27 Iunie 2011 at 12:25

    felicitari si ce te invidiez ca ai scapat…cum e sa fi liber?

     
    • serrenis

      1 Iulie 2011 at 15:05

      ms. si eu mă bucur mult ca am scăpat!! liberă nu sunt din păcate, acum că nu mai am școli parcă toată lumea trage de mine, în toate părțile..sper doar să nu clachez…așa aș avea nevoie de puțin timp numai pt. mine…ce vise!

       

Lasă un răspuns

 
