RSS

Verdict: vinovată!!!!

29 Mai

Mă simt vinovată că nu mi-am petrecut toate zilele și nopțile îngrijind-o pe bunica…

Mă simt vinovată că nu am ajutat-o suficient pe mama….

Mă simt vinovată că nu știu să fac o mulțime de lucruri în locul bunicului…

Mă simt vinovată că sora mea trebuie să se sacrifice uneori pt mine…

Mă simt vinovată că nu-i  dedic tot timpul meu Lui…

Mă simt vinovată că, de muuulte ori, de mine nu îmi pasă…

Mă simt vinovată că toți au așteptări mult prea mari de la mine…

Mă simt vinovată pentru tot răul din lume…

Mă simt vinovată că nu mă mai rog și poate nici nu mai cred…

Mă simt vinovată că am doi ochi și două mâini, că pot să merg, că pot să văd…

Mă simt vinovată că nu fac nimic util pentru lumea în care trăiesc…

 simt vinovată că trăiesc în locul altcuiva care, poate, chiar merită să trăiască….pt. că se pare că eu nu o fac cum trebuie și doar irosesc o viață…

 
2 comentarii

Scris de pe 29 Mai 2011 în D'ale oamenilor mari

 

Etichete: ,

2 răspunsuri la „Verdict: vinovată!!!!

  1. Suflet de curva

    3 Iunie 2011 at 14:58

    Ah, nu fi atat de drastica cu tine. Doamne!

     
    • serrenis

      15 Iunie 2011 at 08:52

      ce să fac? sunt plină de defecte 🙂

       

Lasă un răspuns

 
