RSS

Gânduri sinucigașe???

19 Mai

NU te mai vreau, m-am săturat de TINE până peste cap, simt că nu mai merge, oricât de mult aș vrea eu să fac lucrurile să meargă. Nu zic că nu am încercat, că nu încerc, dar am impresia că mă lupt cu morile de vânt, degeaba îmi spun că va fi bine pentru că nu mai cred în asta. Se pare că m-am ars și fript și opărit din cauza Ta de prea multe ori, m-am izbit cu capul de toti pereții posibili și imposibili, am(m-am) plâns, am râs și iar am plâns…M-am prefăcut că există și părți bune, că de fapt, nu e atât de rău pe cât îmi părea mie, ce amarnic m-am înșelat. Acum, nu văd nici o alinare în nimic și în nimeni, tot ce mă înconjoară e hidos și rece și rău…Si ce e cel mai rău din toate astea e că și EU mă simt așa, uneori nu mai simt nimic, alteori mă enervez grozav pt. că am crezut în TINE, pentru că am crezut în mine..

Aș vrea tare de tot, să găsesc acel ceva care să mă facă să privesc totul cu alții ochi, să văd că meriți să fii trăită, dar NU, VIAȚĂ, NU, nu te mai vreau…

 

Etichete: , , , , , , , , , ,

2 răspunsuri la „Gânduri sinucigașe???

  1. adizzy

    19 Mai 2011 at 19:20

    esti ok?, ca imi fac griji pentru tine…

     
    • serrenis

      20 Mai 2011 at 11:35

      sunt bine, nu m-am sinucis și nu o să o fac(poate doar moral/psihic), nu am fost în apele mele săpt asta, dar o sa îmi treacă mie, eu zic că e doar o chestie de moment. Scz că te-am speriat, dar trebuia să mă descarc cumva( și am scris și eu acilea), oricum multu tare că te-ai gândit la mine! pup

       

Lasă un răspuns

 
