RSS

Eu am mândria mea, na, na, na…mai bine fără ea!

15 Mai

Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu când mă gândesc la locul naşterii mele, chestiuni ,,moraliceşti,, mă ia cu durere de cap.  Ori eu am înnebunit, ori lumea era nebună şi eu am cam uitat, să mă explic, deci.

Într-una din serile mele de pseudo recepţioneră, am avut de gestionat un client, omul, după muuuuulte alcooale amestecate, nu mai ştia unde îi era portofelul. Eu, săritoare ca de obicei, l-am ajutat găsit. Nimic suspect până aici, dar omul a vrut să mă plătească pt asta, o fracţiune de secundă a durat ca mândria mea(sau ce o fi) să zică NU! După bătălii verbale în engleză mea prăfuită şi în slovaca lui beată, puţin mai mult şocat, a acceptat că nu vreau banii lui.

Nu ştiu cât a înţeles el motivul refuzului meu, eu nici acum nu ştiu sigur care a fost. Ştiu doar că atunci când a scos banii, o mulţime de simţiri m-au pleznit: m-am simţit jignită, am simţit că mă priveşte de sus, că simte că mă poate cumpăra(să ce nu ştiu), m-am simţit dezamăgită, tristă şi furioasă şi nu puteam să iau banii pt că nu am făcut nimic să îi merit.

Într-o lume materialistă, plină de interese, de căcaţi şi căcăcioşi, eu am avut orgoliul(sau prostia) de refuza nişte bani. Mulţi mi-au spus, cu o seninătate senină: şi de ce nu i-ai luat? Hmmm, poate pt că am mândria mea şi fac ce vreau cu ea, mă pot **** pe ea, de vreau!

 

Etichete: , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

 
