RSS

Cu scuzele de rigoare…La mulți ani, puf!

17 Mar

Știu că se fac aproape 2 luni, dar doar de o săptămână e gata și cadoul tău. Zic gata pentru că e făcut de 2 mâini, cam stângi, ce-i drept, dar e facut cu mare drag…Întârzierea o justific așa: nu am știut ce să îți iau, mi-am tot stors creeeeriii și în final m-am decis să mă las stăpânită de piticii mei ce mă vizitează din când în când( nu am înnebunit, încă)…

După lupte seculare care au durat câteva zile, am făcut-o și pe asta! Până apuc să ți-l dau personal, ia de aici:

( Arată mai bine pe viu, parol! )

Și o mică floare, ca de primăvară:   

 

Etichete: ,

Un răspuns la „Cu scuzele de rigoare…La mulți ani, puf!

  1. Ioana

    17 Martie 2011 at 20:41

    Iooaaai, puf, ce draguuut! 😀 Sunt minunate! Sunt chiar emotionata cand ma gandesc ca te-ai gandit la mine si cat ai lucrat la el! Multumeeesc! Iubi u! >:D<:*

     

Lasă un răspuns

 
