RSS

despărțire

11 Ian

A venit momentul sa pun punct. Cred ca de muuult timp știam că trebuie sa fac lucrul acesta,dar cum e mai ușor să amâni un lucru decât să îl faci, abia acum am rupt ți terminat relația(dacă se poate numi așa).

Încă de la început se preconiza că nu va fi ceva de durată și că nu va avea nici o finalitate contructivă.

E muuult mai bine așa. Înainte, când eram prinsă în mrejele prostiei magiei pfff, ce promițător și drăguț părea totul. Ambalajul era foarte atragător, dar, ca mai întodeauna, conținutul(nici nu exista așa ceva)…mult prea superficial…

Într-o perioadă mai scurtă sau mai lungă de timp eram dependentă, trebuia să relaționez în fiecare zi, să știu ce se petrece, să mă implic, să nu fiu ignorată, să nu ignor…Pfff, câte bătăi de cap, ipocrizie și câte și mai câte…copilării tardive(care nu sunt așa de ok).

Mă rog, ideea e ca am rupt-o definitiv(amin!) cu hi5, aleluia!!! Nici nu știu ce am lungit-o atât de mult(de fapt știu, îmi era lene să intru în cont și să dau o anulare)…

Nu are sens să o lungesc cu vorba că nu merită subiectul, important e ca sunt social network free (ahh, nu chiar). Bine, bine, mai e blogul, bla, bla, dar măcar reduc din ele, ceea ce e minunat!!!

p.s. : știu că o să urmeze facebook-ul, dar momentan rezist eroic J

 

Etichete: , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

 
