RSS

oboserală…

14 Dec

Cred  că încep să mă satanizez, în relația cu prietenii, cel puțin…poate am îmbătrânit, cine știe? sau poate…

Oricum, cert e că  nu am energia necesară să mă ocup de capitolul prieteni, să văd cine își mai amintește de mine, cine mă mai iubește, pe cine vreau să văd, cine vrea să mă vadă, să cimentez relații and stuff. Nici măcar nu vreau să mai îmi pese, mă las pe tânjeală și nu mă mai implic…nu cred că e din supărare sau ceva de genul, ci cred că sunt doar obosită să mă dau sau nu peste cap de dragul lor….

Pentru mine contează foarte mult prietenii(puținii pe care îi mai am), dar acum pur și simplu parcă nu…Tot ce vreau este să mă duc acasă( acum am și eu acasă) și să stau la căldură, să dooormmm, să mă bucur de iarnă și de sărbători( că  nu am mai făcut-o demult), vreau să citesc o carte, vreau liniște și cred că vreau să fiu și singură…

 

Etichete: , , , ,

Lasă un răspuns

 
