RSS

Unu, doi, trei….douăzeci și trei!

25 Noi

 

Acum 23 de ani a venit pe lume, bla, bla, bla…uneori ziua de naștere se reduce la asta, la faptul că atunci, într-un anume an, zi, oră, cineva a venit pe lume…dacă stau să mă gandesc că de aaaaaniii buni, tot vin pe lume oameni…pffff…mă ia cu durere de cap…ahahaha

Eu una, de câțiva ani încoa” nu mă mai gandesc la trecut, ci mă gandesc exact la ziua prezentă, atunci când îmi serbez ziua. De regulă, alegeam(sau se alegea) să o petrec alături de prieteni, iubiți, familie(oameni dragi mie și cărora le eram dragă).  Cum în fiecare an e altfel și cum nu pot dormi liniștită dacă nu zic ce am pe suflet și dacă nu îmi limpezesc mintea, trebuie musai să zic cum fu anul acesta.

Ei, bine, nu fu, anul acesta J. Nu știu exact daca a fost o zi deprimantă, a fost mai degrabă o zi ordinară, iar eu m-am obișnuit de câțiva ani(cum ziceam) să o fac specială. Ziua a trecut așa cum a venit, luând cu ea un an din tinerețea mea și lăsându-mi câteva conformări ( ca să nu zic dezamăgiri).

Am fost ”urată” de când m-am trezit, dar nu m-a așteptat nici un cadou pe masă (cadourile au venit mai repede sau mai târziu, după caz), am fost sunată, sms-uită(tot tacâmul după unii), dar nu mi-a cântat nimeni ”mulți ani trăiască!”. După 3 ani, am avut un El lângă mine, dar stelele nu aveau program de vizită în seara aceea.

Am fost plăcut surprinsă că persoane de la care nu mă așteptam au dat semne de viață, dar m-a durut când persoane din partea cărora m-așteptam să mă semnaleze au păstrat tăcerea…Nu îmi place să cer atenție sau nimic de genul, dar din partea prietenilor, uneori, mai am așteptări. Nah, ghilotina să fie a mea, dar vreau ca prietenii să îmi arate că mă iubesc, măcar de ziua mea! Anul acesta, se pare că nu prea mai am prieteni, când și unde s-au pierdut, nu știu.

Dar mă resemnez, dap, mă gândesc că pe măsură ce trece vremea, prietenii mei(sau foștii, cum or fi) au alte priorități, văd altfel lucrurile, vor altceva de la viață, sunt prinși, sugrumați de viață și nu mai au timp(dacă timpul e o scuză) de mine, sau nu mă mai consideră conformă cu așteptările lor, eu știu?

Oricum, nu pot să schimb eu acum nimic( anul acesta ziua mea nu a fost decât într-o singură zi), nu pot decât să pășesc ( sau ce o fi) în următorul meu an de viată, dacă mă mai ține Cel de Sus J.

Deci, noroc și pace!

* acest post nu a vrut să fiu un post emo!

 

Etichete: , , , , , ,

Lasă un răspuns

 
