RSS

Rup tăcerea…

26 Oct

M-am îndrăgostit la prima vedere, nici nu credeam în așa ceva..hehe…Totul a început cu o poză, pe net(cum se poartă de ceva vreme) și cu 2 cuvinte:

Caut stăpân(ă), așa scria Lau. De fapt, un pisoiaș drăgut își căuta familie…

Îmi plac animalele, dar nu cred că am avut un animal preferat(asta în mod constant). Recunosc ca nu prea mă dădeam în vânt după pisici, dar când l-am văzut  pe Pisic, am știut că nu mai am scăpare. Imediat ce l-am văzut am simțit ceva (ce anume nu știu), cert e că m-a fermecat. Așa aș fi vrut să îl iau la mine acasă, dar din păcate nici eu nu aveam casă, ”stăpân” căutam și eu( sau aveam nevoie, nu căutam neaparat). Atunci m-am hotărât să îi caut un stăpân, dar fără nici un rezultat L. În final, am reușit să conving un prieten să îl ia,  așa rămânea în familie și știam că pot să îl văd când vreau.

Pisic nu are o poveste spectaculantă, a fost găsit când era mic în fața unui bloc și cam atât. Dar Pisic și-a făcut singur povestea: a fost viteaz și nu a renunțat, a găsit oameni de treabă și acum își face de cap. A ajuns la casă, într-un orășel. A învățat să se urce în copaci(dar nu și să coboare), și-a găsit încă trei prieteni cu care mai făcea pe șefu. A avut pureci, dar a scăpat de ei, a învățat să doarmă afară, să se urce pe acoperiș, s-a împrietenit cu un boxer, s-a făcut iubit și răsfățat de toată lumea. Și câte nu a mai învățat, și câte nu mai face, ohohoho…Și toate astea în doar câteva luni..

Pisicul meu ștrengar( deși nu e al meu și nu a fost) pare să o ducă bine, sper din toată inima să fie tot așa și de acum înainte. Iar acum poze să îl vadă lumea că nu am vorbit prostii:

update pentru Lau

 
2 comentarii

Scris de pe 26 Octombrie 2010 în Humanul din noi

 

Etichete: , , , , , ,

2 răspunsuri la „Rup tăcerea…

  1. L.A.U.

    19 Martie 2011 at 14:40

    ma bucur ca e bine si arata sanatos. Are si burtica, ce mai, chiar ca ii merge bine! Pupa-l din partea mea cand il mai vezi 🙂

     
  2. serrenis

    21 Martie 2011 at 12:16

    hey! daaa, e sănătos, voinic, voios 🙂
    îl și urechez când îl văd, că se pare că e pus pe șotii, mai tot timpul 🙂

     

Lasă un răspuns

 
