RSS

my worst nightmare

21 Iun

Demult nu m-am mai speriat așa de tare un vis…de la cel cu nunta cred. Am mai visat eu verzi și uscate, vise faine, coșmaruri, alea, alea, dar azi noapte phhhhhhhhh…

Se făcea că nu mai puteam să stau singură, că am ajuns la concluzia că trebuie să depind sentimental de cineva și am intrat în criză. Se pare că nu mi-am găsit pe nimeni o luuuungăăăăă bucată de vreme și am cedat. Am zis că decât să îmi fie bine mie cu mine, mai bine să mă leg la cap și să mă cuplez cu cineva…și acel cineva era în visul meu un fost coleg, mare gagicar..oioiioiiiiii!!!!!!!!!!

M-a speriat nu atât faptul că m-am cuplat cu colegul meu și faptul că nu am mai ”rezistat” de una singură, că mi-am dat seamă că nu pot trăi foarte bine mersi și dacă sunt solo…că trebuie musai să fiu cuplată, chiar dacă nu simt nevoia sau nu îmi place persoana, doar pt că așa se cere…

Nu știu cum să interpretez visul sau din ce cauză îl avui, poate pt. că multă lume mă tot întreabă de latura sentimentală a vieții mele și mă tot pisează la cap să îmi ”iau” gagic ca să fiu și eu în rând cu lumea….dap, cred că asta e cauza coșmarului…

Oricum, am tras o sperietură…ehehehehe

 

Etichete: , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

 
