RSS

mi s-au înecat corăbiile!

14 Apr

Mă declar învinsă. Uneori țin cu dinții tot dinadinsul să fac lucruri care nu merită sau din care nu rămân cu nimic folositor, ba mai mult, uneori, pățesc numai rele după.

Eu sunt extra conștiincioasă și îmi place să fac lucrurile ca la carte, urmând cursul lor firesc, dar de cele mai multe ori uit să privesc situația așa cum trebuie sau am impresia că toate situațiile sunt la fel și se aplică aceleași principii. Ca de obicei, natura sau universul sau Doamne Doamne îmi atrag atenția că o iau pe arătură.

Povestea mea sună cam așa, scurt și la obiect: Serrenis a vrut să respecte nu știu ce reguli interne care spun că trebuie să mergi la școală. Dar , vremea a zis altceva: plouă, vine potopul, nu e de ieșit niciunde! Ea, nu, că e erou, merge. Ei bine, nu a ajuns nici la jumătatea drumului că era udă leoarcă(deși avea umbrelă). Atunci m-a fulgerat(la figurat): DE ce merg eu la școală???? Materia e un mare….., după nici o oră ne lasă să plecăm, nu mă ajută cu nimic, de multe ori nici nu vorbim despre materie, lumea nu vine…ce caut eu la școală pe vremea asta???? Când și așa sunt fucked up, mai stau sub potop așa de nebună??? Așa că am făcut cale întoarsă și gata bâlciul.

Morala: nimic nu e mai bun decât o cană de vin! Am zis! și da, știu: Universul mă detestă, dar azi I‘m not giving a fuck!

 

Etichete: , , , , , , , , , , ,

3 răspunsuri la „mi s-au înecat corăbiile!

  1. aaweth

    14 Aprilie 2010 at 19:25

    🙂 u ai corabiile inecate ..eu sunt bine dispusa 🙂 dar draga e buna si ploaia cica crestem mai mari …u macar aveai umbrela eu…am mers o lecuta pe apa..:*

     
  2. Ioana

    16 Aprilie 2010 at 06:46

    Hang on, puf! O sa fie bine.

     
  3. serrenis

    18 Aprilie 2010 at 17:28

    @adri: vorba aia: cresc eu mare si ii bat pe toti 🙂
    @puf: rezist, rezist, am o rezistență impermeabilă..ahhahaha

     

Lasă un răspuns

 
