RSS

ieşire din „normal” în normal

22 Mar

Mmm….dap, mmmm….aşa s-a terminat ziua mea(a început că era trecut de 00 când am ajuns acasă). Azi am făcut o mică excursiune/incursiune în normal. Aveam un plan pe care trebuia să îl urmez, direct de pe insula mea, dar nu a fost să fie….

Normalul acesta, care ieri s-a ţinut ca râia de mine, nu a fost spectaculant sau palpitos, a fost chill şi natural…hmmm…curios că timpul s-a scurs exact aşa cum trebuia, nici prea repede, nici prea lent, ci potrivit 😀

M-am simţit ca un boier ( aproape la propriu) pt. că m-am plimbat şi eu pe unde numai mai marii aveau voie.. Mi-am revenit repede din boierie că eu sunt mai simplă de felul meu şi am început să o caut pe Mariana( care e mai multe, toate sunt Mariana), de ce tocmai Mariana, asta nu mai ştiu. Cert e că am văzut două, mici şi sprintene ca nişte veveriţe( dăăă, dacă erau chiar veveriţe). Înainte să decolăm din normal spre celălalt „normal” (credeam eu), ne-am urcat în avion şi am băut un ceai de fructe de pădure, că doar aveam pădurea lângă noi…drăguţ a fost.

Eh, dar ziua nu s-a terminat; când am ajuns în celălalt „normal” am hotărât că trebuie să şi mâncăm, deci ne-am pus pe gătite…hehe…şi Atenţie, Adriana nu a explodat bucătăria..hehehe…rezultatul final( mâncarea) a fost delicioasă, nici nu se putea altfel, că doar a fost făcută de 16 mâini cu multă iubire…ahahahaha

Cam atât. Cam sec, simplu şi neinteresant, dar a fost normal şi Adriana nu prea are normaluri de acest fel.

p.s.: ştiu să fluier în/din/cu căciula ghindei

Off topic: lalelele sunt nişte eroine, Adizzy, abia astăzi au plecat spre cele ceruri…

 
Un comentariu

Scris de pe 22 Martie 2010 în Numai cu şi despre

 

Etichete: , , , , , ,

Un răspuns la „ieşire din „normal” în normal

  1. adizzy

    22 Martie 2010 at 16:15

    au fost pline de iubire si de aia au rezistat atata 🙂

     

Lasă un răspuns

 
