RSS

„cimentarea” relaţiei

19 Mar

Trebuie să îmi fac curaj…ştiu că nu e uşor, dar nimic nu e uşor în ziua de azi, vorba aceea: totul e greu înainte de a fi uşor!

Cu toate acestea, nu am putut să nu despic „le fir” in 15 mii…Cum să te arunci aşa cu capul înainte??? Trebuie să analizezi foarte bine situaţia, nu merge aşa. Intervine în ecuaţie anxietatea, care mă împiedică să văd lucrurile aşa cum sunt. Nu vreau nici în ruptul capului să încerc, să-i dau o şansă. Oricât de mult aş vrea ca inima mea nebună să se deschidă, să se lase inundată de …, …. şi alte cele, pur şi simplu nu se poate, ceva mă împiedică. Mă gândesc la toate consecinţele ce vor urma dacă voi face paşii…ştiu că nu mă voi simţi bine în pielea mea, voi deveni alt om, un om care devine o iluzie, doar pt. ceva. În plus nu mă pot lega de aşa ceva, nu vreau sa devin iar dependentă, iar atracţia fizică lipseşte cu desăvârşire. Nu cred că înţeleg (sau nu vreau) cum de există atâtea lucruri bune, dar urâte rău de tot( de fapt ştiu)…

În ultimă instanţă nu vreau să o iau iar de la capăt, să trec prin aceleaşi etape, aceleaşi deziluzii, acomodări, e prea epuizant, oricum ştiu care e finalitatea ( tot timpul e aceeaşi)… nu mai vreau bătăi de cap, mi-e atât de bine aşa J

Dar, ce pana mea??? Că doar nu pot să stau la infinit aşa, trebuie să iau taurul de coarne şi să încerc…nu am nimic de pierdut şi dacă aş avea ceva, tot trebuie să o fac, pentru mine…trebuie să văd cum e, dacă nu risc nu o să aflu niciodată…

Am încercat şi… nu a fost atât de rău, a fost chiar bine, parcă pluteam, hehehe….Mda, mi-am încercat noii shoesi de fugă, cei mai greţoşi posibil, dar foarte buni şi practici J…îi iuburăsc….ahahhahahah

p.s.: nu e cea mai palpitantă sau înălţătoare sau cool experienţă, dar….ahahaha

 

Etichete: , , , , , ,

2 răspunsuri la „„cimentarea” relaţiei

  1. adizzy

    19 Martie 2010 at 23:28

    u so mean!!!!! nice shoes da

     
    • serrenis

      19 Martie 2010 at 23:33

      de ce sunt mean?? ce am făcut? 🙂

       

Lasă un răspuns

 
