RSS

visez…

08 Mar

Visez din nou, nu, nu am aspiraţii sau ţeluri, ci doar văd imagini şi îmi construiesc poveşti etc. Mintea mea lucrează la greu, aşa pe scurt, se făcea că am plecat în nu ştiu ce excursie cu încă 3 persoane, necunoscute.,Una dintre ele, un El( pe care nu îl cunosc în realitate) îmi dădea o senzaţie de familiaritate şi de siguranţă de nu ai mai văzut :). Am avut parte de nişte aventuri, de nebunie, dar şi de linişte, de chill-uială. Şi cel mai frumos din visul meu, era faptul că nu eram handicapată..hehe..sentimental vorbind…şi lucrurile păreau atât de naturale….cum ar zice Mirona:

„Eram obosită şi-mi era bine, şi aş fi vrut să adorm, să dorm ore în şir. .. De ce trebuie să explicăm fiecare pas, fiecare gest? Nu ajunge să ne simţim bine, să uităm ce a fost, să nu ne gândim la ce o să fie?”

 

Etichete: , , , ,

2 răspunsuri la „visez…

  1. adizzy

    9 Martie 2010 at 14:21

    da ..suna tare bine ce spune citatul…tare bine..legat de vis ..nu stiu daca ti-am zis ce vis ciudat am avut eu…tot asa cu un om necunoscut si care imi era tare familiar si drag..defapt interpreta rol de sot 🙂 ciudat ciudat..

     
    • serrenis

      9 Martie 2010 at 22:23

      ştiu că sună bine citatul, ai citit cartea? mie mi-a plăcut :)…mai urmează unul, numai să am tp şi chef să scriu…
      legat de vis, părea atât de real şi eu eram exact aşa cum ar trebui să fiu( normală cred că e cuvântul) şi El….. pe El îl simţeam foarte apropiat mie, nu ştiu exact în ce calitate era, de iubit sau de prieten, dar era un sentiment tare frumos oricum…când m-am trezit încă aveam acel sentiment..heheh…
      ….nici nu vreau să mă întreb de ce visam aşa( că şi u ai visat cu un El)…hmmmm….

       

Lasă un răspuns

 
