RSS

nu mai am scăpare…

14 Feb

Ştiam de mult timp lucrul acesta, dar recent mi s-a confirmat: sunt grav bolnavă….şi nu cred că există vre-un leac sau tratament ( oricum eu sunt prea fucked up să le urmez)….

Ah, da, că era să uit: sufăr de handicap sentimental

 

Etichete: , , , , , , , ,

3 răspunsuri la „nu mai am scăpare…

  1. neofit

    3 Martie 2010 at 03:14

    1)tot nu stiu ce inseamna „emo”;
    2)va plateste careva sa faceti reclama la”cacat”de-l folositi si cand nu este cazul;toata lumea isi face necesitatile fiziologice,dar nu in piata centrala.si daca va obisnuiti,este ca orice drog:trebuie sa mergeti la dezintoxicare.PUTETI SA VA SUPARATI !!!

     
  2. serrenis

    3 Martie 2010 at 12:18

    1: Bună!
    2: Din câte ştiu eu, emo se referea la ceva subgen al rockului şi avea la bază hipersensibilitatea. Acum însă, şi-a mai extins sensul.
    Eu îmi zic că sunt emo atunci când mă plâng, când sunt deprimată rău de tot, când mi se pare că lumea se sfârşeşte şi nu mai e nimic de făcut. De cele mai multe ori îmi zic aşa cu ironie, ca să îmi dau seama că, de fapt, lucrurile nu sunt chiar aşa….
    3: Din păcate/fericire nu mă plăteşte nimeni, pe mine, cel puţin, dar nu mă pot abţine, mi-a provocat dependenţă. Este un aspect la care am zis că lucrez, dar se mare că am cam uitat. Nu e prima dată când mi se atrage atenţia :(. Tocmai m-am ales cu o temă de casă. Multumesc 🙂

     

Lasă un răspuns

 
