RSS

la mulţi ani, bla, bla…

01 Ian

Da, da, da…a mai trecut un an..phhhhh…şi acum a venit altul şi apoi o să treacă şi acesta şi tot aşa…. Acum ar trebui să fac o listă cu things to do pt anul acesta sau să-mi fixez nişte ţeluri…phhhhh…nu prea cred că o să fac asta, mai bine să nu gândesc aşa departe şi aşa de specific. Mai degrabă mă opresc la urări, deci, îmi urez şi urez tuturor un an mai senin şi mai înţelept. Pentru mine îmi doresc să mă mai maturizez puţin şi să mă mai echilibrez oleacă( din câteva puncte de vedere) şi să fiu mai ascultătoare (ahahahaha) şi mă opresc aici că se pare că se întrevede un început de listă şi nu vreau asta…. Legat de anul ce tocmai mi-a alunecat printre degete sau nu, aş putea să zic multe….a fost un an plin şi gol, în acelaşi timp, am avut suişuri, dar şi coborâşuri ce mi-au lăsat „buba”, plictiseală, agitaţie, optimism şi emo-ism. Nu cred că mi-ar ajunge o zi sau câteva pagini să povestesc despre anul trecut şi în acelaşi timp, nu cred că aş umple nici măcar o pagină….. Singura impresie pe care o am acum e că timpul trece al naibii de repede şi o să treacă şi de acum încolo….

 

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

 
