RSS

m-am amintit şi m-am enervat

26 Noi

Când veneam eu agale spre casă, acum seara, ce-mi văzură ochii??? NU văzură un făt cum numai eu îl văd frumos ci văzură (ce-i drept că era cam mare distanţa) un om ( un beeeppppp de om) care scuipa o flegma din aia sănătoasă( vorba vine, că numai aşa nu era)…şi atunci mi-am amintit: NU SUPORT persoanele care scuipă şi îşi lasă urmele( de salivă, microbi etc) pe unde merg.

Sincer, de multe ori tot m-am gândit la asta şi frăţică, asta e nesimţire. Pur şi simplu nu pot să înţeleg fenomenul, adică de ce trebuie musai să scuipi pe jos, ia o batistă frumos şi foloseşte-o sau abţine-te, ce pana mea că doar eşti bărbat!!!!( zic asta pentru numai pe ei i-am văzut în postura asta, deci pe ele le las în pace, deocamdată).

Dacă stau să mă gândesc peste tot e plin de scuipat( scuipaţi) : pe coridorul căminului meu, la baie, pe alei, în curtea facultăţii, în parc, pe teren, serios acum….zici că lumea nu are altă ocupaţie în afară de scuipat…fff draguţ….Ce mă nedumereste pe mine e faptul că nu se simt deloc jenaţi atunci când fac acest lucru perfect normal. Eu una nu am cei 7 ani de acasă ( că nu mai suporta mama să mă ţină acasă şi m-a tr mai repede la şcoală) şi tot mi-ar fi ruşine să scuip pe jos, mai ales dacă m-ar şi vedea lumea. În plus mi se pare cam nesănătos să scuip eu pe jos, saliva mea să se evapore şi să plutească aşa nestingherită de la om la om( nu ştiu dacă se întâmplă aşa, eu aşa îmi imaginez) dându-le tot felul de micorbi…De fapt, ce mai, dacă sunt eu darnică, să fie pt. toată lumea, fără număr, fără număr!!!!!!!!!!!

Şi ce e mai trist ( că şocant nimic nu mai e azi) că scuipă chiar şi persoane de la care nu te-ai fi aşteptat, adică nah, din prima impresie nu ai zice că sunt aşa de needucate… Oricm, eu le urez celor care practică sportul asta de bun gust fie să moară înecaţi în propria salivă, fie să li se usuce limba în gură sau să fie obligaţi să lingă toată viaţa scuipaţii celorlalţi…şi încă câteva urări de bine pe care nu le spun pe post….muahahahah…..

P.S. cică şi chinezii scuipă, hmmm….

P.S.2: am găsit şi culmi cu scuipat :   Sa scuipi o baba intre oki si so intrebi de ce plange…asta nu e funny, trebuie să mai caut…

P.S.3: dacă mai văd un scuipător o să îl întreb de ce face asta şi apoi îi spun că e nesimţit (sper să nu îmi facă ochii negrii sau să mă scuipe)

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 26 Noiembrie 2009 în Draci negri!

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
