RSS

jumătatea

01 Noi

ce să fie oare???? cealaltă jumătate…ahahaha…există, nu există???? părerile sunt împărţite şi adunate. De fapt, eu mă gândesc la ce se înţelege prin „jumătatea mea sau ta”??? Hmmmm, Dex-ul îmi zice cam aşa : parte dintr-un întreg divizat în două părți aproximativ egale. Eu de aici înţeleg că cele două parţi devin jumătăţi şi, pt. că vin dintr-un întreg, sunt identice în compoziţie. Toate bune şi frumoase, din astea ar trebui  eu să vreau( noi toţi să vrem) o jumătate identică cu mine, o altă Adriana. Dar, eu mă gândesc(măcar de aş gândi constructiv) mai vreau eu o altă Adriana???? sincer, îmi ajunge una, cu vârf şi îndesat(m-aş descurca mai bine cu jumate de Adriana)…. În shimb, poate aş vrea o completare, deci o altă persoană care să aibă exact ce mie îmi lipseşte. Mă întreb, oare asta nu e tot jumătate??? cealaltă jumătate??? Dar dacă asta înseamnă jumătate atunci nu mai e identică ca compoziţie, ci e taman invers, e diferită de numa….

Eh, acum am făcut-o de berbec: am complicat lucrurile. Oricum nu prea eram pe ideea de a avea pe cineva alături (iubit), dar acum, de când cu jumătăţile astea m-am zăpăcit de cap şi mi-am făcut-o cu mintea mea, bolnavă ar adăuga Adriana…ahahahah

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 1 Noiembrie 2009 în UnA, altA

 

Etichete: ,

Lasă un răspuns

 
