RSS

Ziua întâi a săptămânii: „Dumnezeu a zis: ‘Să fie lumină!’ Şi a fost lumină.

20 Oct

bec

Scriam eu cândva ceva despre How retard is that????

Ei bine, astăzi am făcut-o iar: de o săptămână stăm în cameră cu un bec ars dulie defectă. Ca o fiinţă conştiincioasă ce sunt, scriu în caietul de reclamaţii and co. şi nu scriu numai o dată, ci de mai multe ori 🙂 . Azi aşteptările mele au fost încununate cu izbândă, la 9: 18 min vine electricianul. Să vezi atunci discurs la mine, adormită cum eram încep şi îi povestesc cum nu mai avem lumină, am schimbat 2 becuri şi amandouă s-au ars, că alea alea, încercând să fiu cât mai convingătoare şi revoltată în acelaşi timp. Se pune nenea să verifice, strânge puţin mai tare becul şi …tadam:  lumină…huh??????  Replică lui nenea : „dră, nu era înfiletat bine becul!” şi îmi aruncă un surâs cu subînţeles….aiiiii de mineeee!!!!!!!!!!!

Retard me, nu-i aşa???? Să îmi fie cu învăţare de minte dacă nu verific înainte de a lua drept adevărate informaţiile pe care le primesc. Se pare că am uitat ce am învăţat la şcoli: verifică informaţia din cel puţin trei surse…shitttt…

 

Etichete:

Lasă un răspuns

 
