RSS

copilul

14 Oct

Având în vedere că nu prea îmi mai vine să povestesc despre mine(ar fi prea emo), despre nimic din ceea ce-mi încânta inima, m-am hotărât să scriu puţin  despre „copil”şi mama lui sau tata lui???

Actualul părinte al copilului a făcut pe dracu-n patru pentru a-l avea. Mari sacrificii au fost făcute pentru acest copil, abstinenţa de la mâncare(înfometare cred că îi zice de fapt), refuzul miilor de prieteni care propuneau excursii la munte, la mare, cu cortul, care mai de care, renuntarea la cutare pereche de shoes sau cutare ustensilă vestimentară ce era cam necesară satisfacerii unor nevoi. La astea se mai adaugă şi alte sacrificii de natură sentimentală sau psihologică, dar nu are rost să le menţionez, ideea cred că a fost înţeleasă :).

Ca o răsplată a tuturor eforturilor, acum câteva săptămâni a apărut copil, dap, mult doritul copil….si venirea lui a fost un adevărat eveniment şi aventură totodată. Iniţial trebuia să fie adus de părintele lui, dar datorită unor condiţii „climatice” nefavorabile venirea lui a fost amânată, în final, copil fiiind adus de barză. ca o surpriză…ahahaha

Aş putea să încerc să descriu bucuria părintelui, dar nu cred că pot reda 100% şi atunci nu are rost…Dar să mai zic despre copil…Copil este foarte iubit şi nu numai, lumea îl admiră, unii îl invidiază( şi părinţi şi copii), iar părintele lui îl extra îngrijeşte: recent a primit câteva jucării ce trebuie să le aibă toti copiii de acest gen: lanţuri, pompă şi alte câteva lucruri ale căror nume nu îl ştiu încă(ruşine mie)…Aşa cum era logic, copil stă în casă, din păcate nu prea este mult loc, dar nu se plânge nimeni. Am uitat să zic că stă într-o cameră de cămin cu încă doi locatari. Ce să-i faci???? Noaptea mai plânge că nu este plimbat( vremea frumoasă e capricioasă), se mai supără că nu se poate mişca în voie, că nu are voie în pat… 

Sincer mă bucur de venirea lui copil, nu atât pt mine(asta înseamnă spaţiu mai puţin), cât pt. părintele lui :)…a făcut eforturi pt. a-l avea, iar acum e extra fericit, hehe, când are timp se documentează astfel încât să-l crească aşa cum trebuie…ce pot eu să fac???  mare lucru nu prea pot, dar deja am prins drag de copil…

Oricum, o ultimă specificare am de făcut: copil este de fapt o bicicletă şi a fost dorită demult….:)

p.s. când o să mă lase răceală fizică şi psihică, i-am promis stăpânului că mergem să botezăm biţa….mda, se iese la băute…într-un viitor

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 14 Octombrie 2009 în Fără categorie

 

Etichete:

Lasă un răspuns

 
