RSS

out of order

25 Sep

00754_dramaticsky_2560x1600

…i feel like…căcat că nici nu mai ştiu ce simt…mă simt epuizată să tot fiu optimistă şi prin urmare sunt emo…

Ştiu că viaţa e frumoasă(chiar e) şi că în tot răul e un bine sau mai multe, că lumea nu se termină aici, că nu sunt singură, că am familie (mă rog, ce a mai rămas din ea), că am prieteni, că sha la la la…dar azi sunt obosită şi i don’t have no reason to…nu văd nici un rost…azi pe paleta mea de culori nu se găsesc culori…

p.s.: am nevoie de un prieten…nou 😀 or a shrink??? hmmm

mda

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 25 Septembrie 2009 în Fără categorie

 

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

 
