RSS

like old times, new time…

13 Sep

uuuu

Momento de respiro, în sfârşit. Azi, am inspirat, expirat, trăit, iubit cum nu am făcut-o demult, să nu zic din vremurile bune, că asta ar însemna că lately my life sucked( nu că nu ar fi adevărat, hăhă).

Azi am simţit şi savurat din plin acel sentiment de libertate şi de emoţie care mie mi-l dă vântul ce îmi răvăşeşte părul atunci când mă plimb spre nicăieri. Mă simţeam de parcă totul, flori, copaci, fiecare fir de iarbă pe lângă care trec îmi zâmbeşte numai mie…de parcă vântul, azi, nu ascultă decât de mine şi îmi aduce cele mai calde şi bune gânduri..mm mmm….Mă simţeam stăpâna lumiii…ahahaha….mi-am permis să visez cu ochii deschişi, să-i închid şi să nu visez absolut nimic, doar să enjoy the music ( recunosc, aveam şi doape în urechi la un moment dat), am privit lumea cu alţi ochi, azi am privit cum priveşte un copil ceva nou, am descoperit şi redescoperit lumea şi m-am bucurat de tot, deşi nimic nu era nou, erau chiar locuri şi lucruri pe lângă care am trecut de mii de ori şi de tot atâtea ori nu mi-au plăcut…Azi, însă, inima mea a râs şi a dansat melodia vieţii, adevăratei vieţi …

Mda, în trecut, asta numeam eu plimbare…nu era doar o plimbare a corpului, ci o adevărată călătorie a sufletului…poftă de viaţă….

P.S.: mi-a zis o prietenă că azi a fost 13…hihi…

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 13 Septembrie 2009 în Fără categorie

 

Etichete: ,

Lasă un răspuns

 
