RSS

Gafele mirobolante ale unor foşti

12 Sep

broke it

Mmmm, trăim, ne îndrăgostim şi iubim, frenetic, pasional, nebuneşte, animalic sau chill, no stress. Eh, ca orice poveste, începutul are şi un sfârşit care poate nu fie chiar un sfârşit sau să fie fericit sau nu (final deschis să nu zicem tragic).

Neavând de lucru şi nici somn mă gândeam eu aşa la micile „surprize” sau căcaturi pe care le fac foştii. Mă gândeam la foştii mei şi la faptele lor eroice ce le-au adus un loc bine meritat la noi în celulă în postul meu. Ar trebui să se simtă onoraţi..uahaha

Gafe adresate subsemnatei voit sau ne:

Din categoria a fi sau a nu fi:

– wtf, mai suntem sau nu combinaţi??? Minunata ta tăcere mortuară mă lasă în ceaţă….helllooo, anybody there??? Unde e comunicarea??

– după o absenţă de câteva luni bune…ţîrrrrr, ţîrrrr, sună telefonul…: „ ceau ce mai faci??? Cum mai merge viaţa ta???” huh??? Ai decis să faci pe mortul, so play dead than. C’est fini la comedie, tu ţi-ai stabilit termenii încheierii contractului, ce mai vrei atunci? Ai avut un moment de slăbiciune, nevoie de afecţiune??? So sorry, trebuia să faci o clauză specială în contract.

Din categoria cai verzi pe pereţi:

– te lauzi că vai ce nefericit eşti tu în dragoste, că nu, nu ai prietenă, ai avut tentative, dar ceva nu era cum trebuie, nu ai ajuns mai departe de prima bază(sau care era aia cu sărutul?) şi ai avut revelaţia vieţii: exa ta era The one. Mă leşi? Să fim serioşi, doar eşti bărbat, nu refuzi tu nimic dacă ţi se oferă pe tavă ceva şi în plus, tocmai din cauză că eşti bărbat treci mai uşor peste. Aici amintim momentele în care ea nu putea să treacă peste vre-o măgărie de a ta, iar replica ta era :” dar treci peste odată!”. Ha!

– uuuu, ţi-ai găsit gagică, super tare, frate! Eu ca tâmpita cred că în sfârşit eşti şi tu ok şi te felicit. Tu, nu ştiu din ce motive(poate ştiu, dar nu vreau să ştiu) negi totul. Hop măi că nu ţi-am tăiat capul, nu vrei să îmi zici, nu îmi spune, nu e treaba mea şi gata bâlciul. Dar nu, tu trebuie să te dai rotund, că nu ai pe nimeni şi nici nu ai avut. Trist, având în vedere că după conversaţia noastră mai mai că nu dau nas în nas cu tine şi cu ea. Vorba aia: minte-mă, minte-mă frumos…

– îmi faci tu mii de declaraţii gen „best friend forever” mai  inima prieteniei lipseşte, fiecare păstrându-şi jumătatea de inimă cu sfinţenie la lănţişor. Foarte bine, nu am nimic împotrivă, există cazuri în care cei 2 jucători la dragoste au văzut că nu mai merge, dar continuă să se înţeleagă bine şi după. Eh, dar la tine asta sunt doar vorbe, ne vedem pe stradă, mă saluţi (câtă onoare pt. mine) şi apoi în loc să îmi vorbeşti mie, că doar am rămas best friends, îi vorbeşti prietenei mele şi la mine nici nu te uiţi…nah, that’s lame.

Din categoria lauda de sine nu miroase a bine:

– în tentativa ta sau ce o fii de a păstra legătura, începi şi îmi expui cât de minunată e viaţa ta după ce ne-am despărţit. Oare chiar vreau să ştiu??? Nu prea cred şi nu e vorba că mă doare, ahaha, ci pur şi simplu nu mă interesează.. din punctul meu de vedere, date fiind circumstanţele separării, fiecare îşi vede de viaţa lui.

Din categoria  wtf, pshiopat sau emo man??? Chiar aşa??? Incredibil de incredibil:

– după despărţire alegi varianta : „rămânem amici” şi vrei să devii cel mai bun prieten al fostei tale  iubiri…hăhă. Ce nu ştii tu e că dacă îţi asumi acest rol atunci nu ai nici un drept să-i ţii tu evidenţa. Să mă explic: nu poţi să ai pretenţia ca ea să îţi zică tot ce face, la ce oră se trezeşte, de câte ori pe zi merge la wc, cu cine a ieşit aseară ş.a.m.d. în nici un caz nu ai voie să îi faci scene de gelozie dacă se uită la un film şi nu are chef de interogatoriile tale sau dacă nu ţi-a răspuns la tel când ai avut tu chef. Ştire pt. tine: nu mai e iubita ta să îţi fie la dispoziţie când ai tu chef, sâc!

– ioi, una bună, à la emo style. Vrei împăcare, după o perioadă de timp în care am întrerupt orice legătură şi poate fiecare s-a schimbat, mai mult sau mai puţin. Discutăm, eu îţi spun că nu merge aşa, că simt că m-am schimbat puţin şi vreau să respir alt aer acum. Poate încă te mai iubesc de îmi explodează inima sau poate nu mai simt nimic pt. tine, nici eu nu ştiu, dar ştiu că nu mai vreau cu tine(cel puţin nu aşa la comandă). Atunci, să te ţii, de fapt, eu să mă ţin, încep mesajele sinucigaşe în care tu depăşeşti orice tipar emo. Ai de capul meu!!!  În viaţa mea nu credeam că în tine se ascund asemenea diavoli şi că poate o persoană să fie atât de disperată, lucru ce mă face să mă întreb ”eu de cine draq m-am îndrăgostit?”. Poate e doar teatru sau poate nu, dar dacă e , atunci joci perfect rolul într-a tragedie, dramă, ca să nu zic “romance” aka telenovelă. Ştii ceva? mie din gama largă de activităţi emo, îmi place doar să stau pe întuneric …uuuuuhhuuuuhuuuuu, so I’m sorry pt. tine.

P.S.: mă-ntreb, oare eu ce gafe am făcut??? Modestia din mine urlă din răsputeri că nu am făcut nici una, dar eu, cum sunt o fire calculată, pt. moment dospesc răspunsul.

P.S.2: oricm le mulţumesc pt. prestaţie…deci aplauze, vă rog!!!!! 😀

 

Etichete: ,

Lasă un răspuns

 
