RSS

stare de spirit

09 Sep

IMG_2204

Mda, se poate spune că am momentul meu de linişte…e acel sentiment de tristeţe amestecat cu melancolie şi duioşie în acelaşi timp. Nu e deprimare sau stare emo, cum ar spune experţii…ci pur şi simplu I feel alone and I am, but i like it… Nu e o senzaţie bolnăvicioasă în care simţi că nu mai ai pt. ce să trăieşti şi că lumea s-ar descurca mai bine fără tine…no way!!!!!!!!!!!!! E momentul meu binemeritat de libertate a sufletului. Acum sufletul meu nu mai trebuie să trăiască pt. alţii(senzaţii tari, cum prea trăieşte el), să intre în fibrilaţii din cutare sau cutare cauză. Respiră prin toţi porii, ascultă Roy Orbison, stă la căldurică, încotoşmănat în plapumă şi se simte ca în puf. Cel mai important e că nu visează la feţi frumoşi cu stea în frunte şi nici la rockeri satanişti sau chitarişti flower power ci savurează, în tihnă, fiecare clipă petrecută cu sine însuşi, se găseşte şi se regăseşte de mii de ori şi nu depinde sentimental decât de sine însuşi…şi cel mai important e că iubeşte oamenii, în mare lor diversitate, chiar dacă în momentul de faţă nu se simte legat, subjugat, fermecat de nici un om, iubeşte ideea de omenire, chiar dacă,poate, omenirea nici nu are habar de existenţa lui.
Vai, ce îmi lipseau momentele acestea, în care sufletul meu îmi devenea prieten şi mă făcea să mulţumesc Divinităţii că inspir, expir, trăiesc, iubesc…ufffff….
P.S. câte simţiri se pot ascunde într-un amărât de suflet ce îşi caută echilibrul şi câte suflete se pot ascunde într-un simplu muritor de rând !

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 9 Septembrie 2009 în Numai cu şi despre

 

Etichete: ,

Lasă un răspuns

 
