RSS

Bittersweet memories.

07 Sep

scan0004

5 zile musafir la mine acasă. Cam aşa începe telenovela mea, de fapt nu cred că pot să o încadrez în categoria asta pt. că nu a fost nimic palpitant. A fost mai degrabă ciudat.

Dacă stau să mă gândesc bine, nu mă pot numi musafir, ci turist, exact aşa m-am simţit, ca un turist care vizitează…Singura diferenţă dintre mine şi el a fost faptul că eu m-am născut acolo şi timp de 18 de ani(wau, câtă vreme) acel orăşel era . „acasă”.

Am retrăit două tipuri de amintiri: -legate de copilăria, adolescenţa şi familia mea -legate de love, de my ex. Mi-am amintit cât de bine mă simţeam acasă, chiar dacă nu era casa visurilor mele ( stăteam la bloc), dar acolo aveam colţişorul meu de linişte sau nebunie, eram doar eu şi gândurile mele. Aveam camera mea unde mă simţeam în siguranţă pt. că era a mea. Nu îmi place să fiu materialistă, sincer mi-ar fi plăcut să mă nasc pe stradă sau pe un munte, să nu cunosc niciodată TV-ul, compul, mobila şi co., să nu fiu nevoită să am o viaţă confortabilă…să primesc multe lucruri pe tavă, fără ca eu să fii mişcat vre-un deget. Întâmplarea a făcut să nu fie aşa şi am avut o „acasă”, dar se pare că nu întotdeauna păstrezi ceea ce primeşti. Aşa s-a întâmplat şi în cazul meu, am avut o „acasă”, în orăşelul meu liniştit, iar acum c’est finit! Mai ciudat pt. mine a fost să trec pe lângă casa mea(unde am lăsat atâtea lucruri personale, ce mă definesc, amintiri) şi să nu pot să intru, să nu pot să merg şi să mă simt „acasă” şi să duc viaţa aia puţin monotonă, fără griji şi sigură…

Tot „acasă” am simţit cum e să treci pe lângă o persoană (la care ai ţinut enorm ) şi să îţi întorci privirea în altă parte pt. că acum nu mai merită nici măcar un salut şi chiar dacă ai fi dat bineţe nu ai fi primit nimic în schimb. Nu acuz pe nimeni, ci pe toată lumea….ahahhahaha

Partea a doua a „excursiei” mele la fosta mea „ acasă”, m-a făcut să îmi dau seama că mă complac puţin în starea sentimentală(less) în care mă aflu…ahahaha…Situaţia este în felul următor : l-am văzut pe un fost El cu o ea şi m-am bucurat, în mare parte. Cât de tâmpită pot să fiu dacă vreau ca my ex să îşi găsească fericirea, pt. ca abia apoi să pot să fac şi eu la fel, fără să am mustrări de conştiinţă? Îmi răspund eu la întrebare : suficient de tâmpită!!! Revenirea în fostul meu „orăşel” m-a făcut să uit că pt. mine, eu sunt cea mai importantă. Din prostia mea cretină şi idioată, aşteptam că o tâmpită ca el să îşi găsească alinare pt. că nu mi se părea fair ca eu să fiu fericită şi el nu. How retard is that? El, cel care m-a făcut să sufăr, nu o dată, ci de multe ori, să fie fericit??? Hmmm, câtă bunătate pe mine…pffff

Oricm, din toată “excursia” (fizică, morală, etc) am rămas cu nişte constatări şi cam atât:

  • -trebuie să mai mergi şi înainte, nu doar să te întorci în trecut pt. că atunci îţi ratezi prezentul şi uiţi să îţi construieşti viitorul
  • -unii oameni chiar nu se schimbă niciodată, iar pe alţii nu îi mai recunoşti de shimbaţi ce sunt.
  • -un orăşel liniştit, în care mai existau şi oameni simpli se poate transforma…aşa zisul progress înghite tot…
  • -dacă ajungi să priveşti unele lucruri din exterior sau doar ca un spectator ce nu urmăreşte nimic deosebit, asta înseamnă că te-ai schimbat (în bine, zic eu) şi chiar maturizat (ce vorbă cu greutate pt. mine).
  • -sunt total pe lângă şi nu cred că o să înţeleg never ever mersul treburilor din încâlcita zonă a iubirii (la capitolul acesta cred că o să rămân un copil incurabil).
  • -în unele momente inima îţi explodează (la figurat) de atâtea simţiri, iar alte ori e pur şi simplu adormită, nu simte absolut nimic.
  • -sunt mult mai puternică decât cred eu şi mă adaptez uşor diverselor situaţii plăcute sau ne…
  • -offtopic: alcool+ fum( de la tutun sau nu)+ lumină difuză+muzică+luuuumeeee+ alte cele= aparenţe înşelătoare şi confuzii, atât pt. mine cât şi pt. ceilalţi.

P.S.: nu pot să zic că am dormit super bine cât am fost plecată, de visat am visat fără număr, dar parcă, parcă am dormit mai liniştită. Poate din cauză că nu am dormit singură..hehehe…săraca prietena mea…

 

Etichete: ,

Lasă un răspuns

 
