RSS

tribute to…

25 Aug

Suntem nişte făpturi neterminate, doar niste jumătăţi de oameni, dacă nu întâlnim pe cineva mai inţelept, mai bun, mai vrednic de iubire decât noi înşine-aşa cum ar trebui să fie un prieten- şi care să ne ajute să ne desăvârşim natura slaba şi supusă greşelii.

Avem nevoie de prieteni, mai ales de cei care ne fac sa ne autodepăşim. Când aceştia nu mai sunt lângă noi, atunci… ce facem??? Cred că păstrăm amintirile şi mulţumim că am avut onoarea şi bucuria de a cunoaşte astfel de persoane. Aici nu vorbesc despre o persoană ce se încadrează în lista mea

Este vorba despre o persoană ce a devenit un model de urmat sau cel puţin un model ce mi-a câştigat respectul chiar din prima clipă… Aş putea să înşir sute de calităţi pe care le-a avut, dar nu cred că are vre-un sens, mai sunt mii sau milioane de alte persoane care poate au aceleaşi calităţi…pt. mine asta e irelevant, eu am încercat să învăţ cât mai multe şi să valorific pt. binele meu acele calităţi. Dacă tot vb despre calităţi musai tb să amintesc şi de defecte…har Domnului, avea destule, dar din punctul meu de vedere erau constructive.

Avea un stil mai aparte de a se comporta cu lumea…mie îmi plăcea pt că era imprevizibil şi astfel trebuia să fii mereu atent, dar şi curios în acelaşi timp. Doamne ce îi mai plăcea să disimuleze( se pare că a fost un bun profesor..hehehe..ce mai îmi place să disimulez), dar cel mai important era că te făcea să-ţi depăşeşti limitele, ştia exact cât de departe poate merge pt. a te face să reacţionezi.

Eu îi mulţumesc pt. faptul că m-a făcut să văd că e important să ai o opinie şi să crezi în ea, că viaţa e atât de simplă, dar mai e loc şi de interpretări….că dacă vorbeşti prea mult ai „diaree verbală”(uneori e bine), că e important(obligatoriu uneori) să citeşti( dar nu prea mult, hehe), că poţi fii strâns de esofag, dacă nu taci când ţi se spune, că nu are rost să îl aştepţi pe Hector pt. că nu mai vine, că pt. un teddy şi o banană poţi să faci compromisuri…şi mi-a arătat cum se comportă un luptător adevărat, un învingător care deşi a fost răpus de boală tot învingător rămâne pt. cei care l-au cunoscut….

So, tribute to you and your life!!!

P. S.: ce mă doare pe mine e că azi nu mai pot să spun „ La mulţi ani domnule!”.

P.S.: dacă într-adevăr există viaţă după moarte, hope you are in a great place!

 
2 comentarii

Scris de pe 25 August 2009 în Fără categorie

 

Etichete: ,

2 răspunsuri la „tribute to…

  1. codrutzza

    27 August 2009 at 10:08

    Cred ca toti am avut experiente neplacute cu aceasta mare si complexa „prietenie”!!!Intradevar indiferent de toti oamenii care te dezamagesc nevoia unui prieten ,a unei persoane pe care sa-l poti numi in acest fel ,este mai mult decat vitala.
    Si eu am avut un prieten care mi-a oferit ultimele momente ,ultimele lectii de viata,ultimele zambete si singurele lacrimi…poate ca nestiind ,eu am fost si singura ce a primit ultimul sarut ,pe obrazul drept …inainte sa ia trenul spre destinatia ultima.La fel ca si tine ii multumesc iar daca exista ceva dupa ,sper sa fie acolo langa prietenul tau 🙂
    Merci si eu …:) scrie incontinuare imi face placere sa citesc..

     
  2. serrenis

    27 August 2009 at 13:17

    asa cum ziceam, pt mine a fost o persoana deosebita(poate nu era, dar eu asa am vazut-o).din pacate eu nu am avut norocul sa pot sa imi iau ramas bun verbal, dar l-am condus pe ultimul drum alaturi de multe alte persoane care l-au considerat o persoana speciala si care au tinut la el. au trecut 2 ani de atunci si inca ma doare sufletul cand ma gandesc ca nu o sa ajnga batranelelul acela simpatic inconjurat de nepotei, care mi-ar fi dat binete si niste vorbe pline de ohohoho, daca ne-am fi intalnit pe strada.eu acm nu pot decat sa imi traiesc viata, dar il pastrez in amintire!
    o zi frumoasa iti urez!!!

     

Lasă un răspuns

 
