RSS

Ne ridicam la inaltime au ba?

16 Aug

Gianmarco_Lorenzi_09[1]

Având in vedere situaţia data, eu prefer sa am rău de inaltime so…zic passss. Aici mă refer la tocuri, aşa iubitele incaltari cu tocuri. Sunt foarte sexy, au toate formele posibile, intreaga paleta de culori, arata exact cum vrei tu sa arate, ce poti sa ceri mai mult??? Ei bine, eu cer sanatate…

…Mă declar oficial anti tocuri, ok sunt de acord ca sunt frumoase, ca iti pun in evidenta feminitatea, ca iti dau o anumita ţinuta, ca pari mai înalta,ca.. bla, bla, bla, bla(aici putem cita super multe argumente pro). Dar la reversul monedei cine se mai gândeşte …hehehe…te mai uiţi??? Nup, ca doar frumuseţea cere sacrificii si baba suferă la frumuseţe, ce contează daca pt o sec, un min, oricm de nu pt mult tp, clar, suntem admirate sau ne situam in centrul atenţiei, sucim minţile (sau gaturile) altora??? As putea sa spun aici ca ţinuta fiecărei persoane spune multe despre ea…corect, dar asta nu înseamnă ca trebuie sa existe un anumit „tipar” de persoana perfecta.  Mă refer la faptul ca am auzit de multe ori spunându-se: „trebuie sa adopţi o ţinuta mai eleganta, iar pt. asta tb sa porţi tocuri”. WTF??? Fara nişte incaltaminte „criminale” nu poţi sa fii decent, elegant si luat in serios??? Din pct. meu de vedere, poţi al dracului  de bine. Eu zic ca are foarte mare importanta modul in care imbraci anumite haine sau încalţi anumiţi pantofi, adică poţi avea incaltminte super dragute, cu toc de 8cm si sa nu te simţi bine in pielea ta sau poţi avea o pereche de pantofi confortabili (care sunt si draguti pe deasupra, chiar exista) si sa te simţi extra bine, atitudinea spune multe aici.

In plus, uite cu ce ne alegem pt. a fi la inaltime :

– dureri de cap

– deformări ale degetelor, bătături

– dureri de coloana sau chiar deformări

– osteoartrita

– entorse, luxaţii

– pot afecta fertilitatea si capacitatea de procreare.

Asa ca, jos pălăria, eu raman la tenişii mei si la sandale (renunţ la flip-flops ca nu is ok), la balerini si in cel mai rau caz la pantofi cu tocuri sub 5 cm….trist, dar asta e..o sa raman pitica for ever, dar macar o sa fiu o pitica mai normala( pt ca nici incaltamintele cu talpa joasa nu sunt sanatoase), nu una deformata cu probleme de sanatate, oricm sunt destule chestii care imi fac rau la sanatate. Tot  o sa mor, odata si odata, dar prefer sa mor mai tarziu decat mai devreme J.

P.S. : am citit undeva cum ca sexul si pantofii fara toc nu fac casa buna impreuna…hmmm

 
4 comentarii

Scris de pe 16 August 2009 în D'ale oamenilor mari

 

Etichete:

4 răspunsuri la „Ne ridicam la inaltime au ba?

  1. Lau

    16 August 2009 at 23:57

    In legatura cu ultima fraza: nu stiu cat de reala e afirmatia, insa iti pot spune ca sexul cu pantofi cu toc fac casa foarte buna! Mie chiar imi place sa-i vad ca si singur accesoriu.. Iar cu sanatatea nu stiu, nu sunt in locul vostru, al domnitelor, asa ca poate e adevarat, poate nu. Tocurile exista de ceva vreme, so daca ar fi fost ‘nocive’ s-ar fi renuntat la ele. Eu sincer sper sa nu vina ziua aia. Nu stiu ce s-ar intampla cu fetishistul din mine.. Oricum, si tenisii pot fi sexi

     
  2. serrenis

    17 August 2009 at 22:50

    asa am citit si eu, cum ca fac casa extra buna…probabil ca nu sunt asa de „nocive” din moment ce nu a murit nimeni inca :). c u toate astea eu nu sunt fan tocuri, trist, dar asta e…raman la tenisi :)…dar sa zicem ca mai fac si exceptii(pt cine merita..ahaha). Daca ar fi dupa mine, eu as interzice tocurile, dar datorita fetishului tau, le lasam in vigoare :))

     
  3. Lau

    18 August 2009 at 20:09

    Mersi mult. Sa fi iubita! ..cu sau fara tocuri 😛

     
    • serrenis

      20 August 2009 at 19:53

      multzu…iubita vreau sa fiu, dar cu masura 🙂

       

Lasă un răspuns

 
