RSS

nervi de toate culorile

11 Aug

CAPRZEQ5

Sunt extra nervoasa si irascibila si nush cat mai resist pana nu explodez, De regula sunt destul de calma si ma enervez greu, dar in ultima perioada nush…nimic nu imi convine. Nu imi place tonul cu care imi vorbeste mama, ca toti vor sa imi dicteze cum sa traiesc si ce alegeri sa fac, am impresia ca toti trag de mine in stanga si in dreapta, nu ma lasa sa respir, ma sufoca cu prea multe asteptari cretine, cu intrebari ce nu is au rostul. In plus, nimeni nu ma asculta, tot incerc sa le expun punctul meu de vedere si sa le zic ce vreau eu sa fac, dar degeaba, parca vorbesc cu peretii.

“Lucrezi?” asta e o intrebare frecventa sau mai direct “unde lucrezi?”, presupunand ca deja lucrez. Offf, ce pana mea aveti oameni buni?, de ce sunteti asa curiosi? Bineinteles ca raspunsul meu e “nu, nu inca” si de aici deriva musai alte intrebari “ si nu vrei sa lucrezi?”, “ti-ai cautat de lucru?”. Atunci ma ia cu ameteli, norroc ca sunt prea simtita si zambesc frumos si le raspund cat pot de dragut, dar ma super enerveaza fazele astea, ok, nu lucrez inca, stiu ca altii au si copii la varsta mea, dar asta sunt eu pt moment si nu am ce face…inca cresc si ma maturizez, dar lasati-ma in pace, e treaba mea ce fac cu viata mea, nu vad ce-i doare pe ceilalti de mine. Pe langa faptul ca sunt super bagaciosi, unii oameni, mai fac si fete fete cand le raspund negativ la intrebarea cu lucratul, de zici ca cine stie ce crima as fi facut ca nu mi-am gasit inca job, se uita la mine de zici ca as fi ciumata. F bine, sa ma priveasca asa, dar sa ma scutteasca, nu vreau sa stiu….

Eu am nevoie de o “vacanta”, ulima vacanta in postura de copil, cer prea mult??? Stiu ca ma asteapta vremuri grele (trebuie sa devin om mare printre altele), dar acm chiar am nevoie de liniste, de chilluiala, am nevoie de aer, sa nu ma simt strivita si presata…Chiar am trecut prin multe in ultima vreme si desi nu m-am aratat eu, inside a fost anarhie si rupere de nori de multe ori, dar am incercat sa ma tin tare, ca astea erau asteptarile celorlalti…le-am facut fata, zic eu, dar acum chiar am nevoie ca toti sa back off si sa ma fucking lase sa imi revin…I need my time, my space…

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 11 August 2009 în Draci negri!

 

Etichete:

Lasă un răspuns

 
