RSS

dezastru culinar

10 Aug

Ghinionul de a fi cea mai mica in familie…am fost putin cam rasfatata in unele chestii…gen…gatitul..Dap, recunosc ca nu stiu sa gatesc, stiu sa fac doar strictul necesar supravietuirii ( adica nemuririi de foame), dar asta nu e suficient pt mine….eu vreau sa invat pt ca sunt ambitioasa, iar cand nu stiu ceva si mi se pune pata, atunci e graav…Deci, m-am gandit eu ca e cazul sa invat sa gatesc, dar mi-e frica de bucatarie..sigur o sa pateasca ceva..uuups…

Am luat taurul de coarne si am facut placinta  cu prune (stiu ca nu e ceva sofisticat, dar trebuie sa incep de undeva). Nu m-am descurcat eu tocmai rau, numai ca nu am intins bine aluatul si nu am pus destule prune…ahahaha…dar a iesit, mama a zis ca e buna, acm nush daca a zis-o sa nu ma supere sau…

Oricm, nu ma dau batuta…maine fac ceva bun de mancare, pacat ca nush inca ce..hehhe

Tema mea de casa:  sa caut o reteta super easy de facut si bunaaaa….

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 10 August 2009 în D'ale oamenilor mari

 

Etichete:

Lasă un răspuns

 
