RSS

povestea prieteniei

29 Iul

CA0LQB4X

M-am hotarat sa imi fac o clasificare a denumirii pe care o atribui eu cand vine vorba de prietenie. Aici ma refer la o clarificare, mai degraba, in ceea ce priveste gradul de prietenie si denumirea aferenta. Mi s-a atras atentia ca am prea multi friends, ca pt mine toti sunt prieteni si nu se mai intelge nimic. Asadar, pt ca la scoala am fost invatata sa evit confuziile si ambiguitatile pt o mai buna comunicare :

Prieten devine persoana care imi este suficient de apropiata si pt care as face destul de multe lucruri, daca mi-ar cere-o, iar daca ar avea nevoie de ajutorul meu, clar ca as sari. La aceasta categorie putem vorbi de: Prieten extra bun (cel mai bun prieten, desi e cam discutabil calificativul), prieten de mijloc (vai ca urat suna), viitor prieten (adica o persoana care mai are f putin si imi devine prieten, cineva care e mai mult decat friend).

Friend este persoana cu care imi place sa imi petrec timpul, imi place sa socializez, dar inca nu avem o legatura atat de stransa, nu ma cunoaste atat de bine si viceversa ( legatura dintre noi are interferente sau circumstantele nu ne sunt favorabile).

Amic se refera mai degraba la cunostinte, la persoanele pe care le-am cunoscut in diverse situatii si cu care nu mai am/avut tangente;  persoanele de care nu sunt eu prea pasionata .

“Pestisorii” din lume reprezinta restul lumii..ahahaha..toate persoanele pe care nu le cunosc si cu care nu am nici o legatura, dar cu care poate o sa am…ahahahahaha…

Acum imi este si mie mai clar…sper sa nu mai fac confuzii si sa induc lumea in eroare.

P.S.: Acum ma gandesc cum anume au intrat aceste persoane in viata mea si ce anume au schimbat la mine sau ce am schimbat eu. Poate o sa scriu povestea fiecaruia in parte..hmmm

 
5 comentarii

Scris de pe 29 Iulie 2009 în Fără categorie

 

Etichete:

5 răspunsuri la „povestea prieteniei

  1. Lau

    3 August 2009 at 21:06

    Si eu vroiam sa fac un post pe tema asta.. Pentru mine, cuvantul ‘prieten’ are poate o insemnatate prea mare. Ca sa pot ‘updata’ un amic la nivelul de prieten, acel cineva trebuie sa dovedesca anumite lucruri. De aceea pot spune spune ca am o gramada de amici si cunostinte, dar prieteni in adevaratul inteles al cuvantului.. hm… Daca s-a simtit cineva naspa care se considera ca imi e prieten si eu nu l-am recunoscut, pai inseamna ca nu s-a straduit indeajuns.. 🙂

     
  2. serrenis

    5 August 2009 at 19:32

    eu prea aveam incredere in oameni si ii consideram prieteni pe multi…ufff si de cate ori nu am muscat-o..ahaha…la un moment dat am renuntat la toata lumea, dar apoi am descoperit ca nu merge asa…si atunci imi asum riscul. Oricm daca stau sa ma gandesc bine, cei mai multi imi sunt friends..

     
  3. Lau

    6 August 2009 at 01:19

    Hm, categoria asta ‘friends’ nu o am. Poate ar trebui sa-mi sortez din nou folderul cu amicii-cunostiintele-prieteni.. si sa le dau tag-uri noi. E posibil sa-mi aduc aminte de persoane bagate la ‘archive’ de care poate nu as vrea sa dau. Hm.. cine stie, poate descopar prieteni noi! (Lau is making silly face)

     
    • serrenis

      6 August 2009 at 01:40

      eu la inceput incurcam semnificatia prietenului cu cea a friendului, dar, nah, acm fiercare isi are propriile clasificari…Chiar asa, poate o sa descoperi prieteni de care nu stiai sau pe care i-ai putin cam uitat ;)…iar uneori e bn sa iti amintesti de fosti prieteni, macar de dragul momentelor frumoase 😉

       

Lasă un răspuns

 
