RSS

placubil sau nu?

28 Iul

Nush exact daca vreau sa aflu raspunsul la aceasta intrebare..hmmm. Faza e in felul urmator: imi place sa fiu “placubila” (cui nu ii place??), dar la un moment dat e prea mult si atunci cum ii determin pe ceilalti sa nu ma mai placa??? Ma refer la faptul ca eu nu vreau sa fiu “placubila”, ci sunt doar Eu si nu vreau ca ceilalti sa ma interpreteze gresit. Mda, aici trei ani de Relatii Publice ar fi trebuit sa isi spuna cunvantul…ahahaha..Poate ca isi prea spun cuvantul….

Mi s-a intamplat destul de des in ultima vreme (mai ales de cand iubesc viata si is extra optimista) sa imi fac prieteni si sa nu se termine chiar bine…Imi place sa fiu deschisa cu lumea (nu reusesc eu tot tp, dar..), sa fiu atenta la dorintele celorlalti, iar cand cunosc o persoana noua …vreau sa aflu cat mai multe despre ea, sa vad daca am ce sa invat de la persoana respectiva (eu sunt in plin process de crestere si atunci incerc sa invat cat mai multe de la cei din jurul meu). Aici apare problema, zic eu, prea sunt apropiata de persoane si am prea mare incredere in oameni si devin extra prietenoasa si deschisa….si atunci se produce dezastrul : sunt interpretata gresit…ups…

Din punctul meu de vedere ma comport perfect normal, adica e ok sa fii deschis cu lumea ca doar nu traiesc in padure, dar se pare ca, in fond si la urma urmei, fiecare intelege ce vrea, asa cum ii convine…Si atunci nu cred ca are vre-un sens sa ma schimb eu, de dragul celorlalti (ma refer sa nu ma mai interpreteze gresit), ca oricm numai eu am de suferit (nu mai sunt eu insami). In plus, oricm cineva are de suferit tot timpul, nu pot sa ii multumesti pe toti, iar eu stiu cel mai bine asta.

Asa ca, raman cum sunt si ma comport cum imi vine, iar daca prin astea devin “placubila” imi pare rau pt cei care ma inteleg gresit. Nah, am zis-o!

P.S.: un prieten imi zicea ca degeaba as incerca sa fiu “neplacubila” pt ca lui tot ”placubila” i-as fi…dragut pritenul meu, huh???

 

Etichete:

Lasă un răspuns

 
