RSS

zi de munca…

27 Iul

Am ajuns si eu in final la bunici, la munca..era cazul ca prea m-am fofilat eu..Anyway, am muncit azi asa cum nu am mai muncit demult, am cules, am sapat, , am carat chestii, dap…Acum imi dau seama cat e de greu sa lucrezi in gradina..aici ma refer la tarani…so, tot respectul meu pt ei.
Pt mine a fost ok ca macar am mai facut miscare, ca de cand sunt acasa…uffff..greu dom’le!!!!
O alta constatare a fost faptul ca odata cu varsta ne senilizam putin (mai mult)..ufff si ca nu mai suntem oamenii de altadat’.
Si acum gata cu mica mea incursiune pe net…pana data viitoare…ahahaha

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 27 Iulie 2009 în UnA, altA

 

Lasă un răspuns

 
