RSS

ending…but i don’t want to!

14 Iul

Dar nu e dupa mine, normal, ca doar nu sunt eu buricul pamantului. Sincer, nici nu as vrea sa fiu. Oricm…am plecat, dupa doi ani in care am schimbat 2 camere in acelasi camin, acum gata, am plecat si din camin[daca mi-am ales o faculta de  3 ani si nu mi-am picat nci un an :(]. Anul trecut imi parea rau ca imi parasesc „locul meu”, dar stiam ca o sa incep de la inceput(ahahah), acum nu mai e asa, nu o sa mai incep, nici nu stiu ce va fi. E trist ca eu nu sunt pregatita sa ma despart de oras, de my friends, dar daca asta e viata, poate asta e planul ce imi e rezervat (bine ca aici, pot eu sa il schimb, dar nah).

Ultima seara, noapte…hmmm…nici macar nu am dormit la mine in camera, nu mi-am luat ramas bun si alea alea, iar dimineata, fa-ti bagajul, fuga, fuga. La plecare am apucat doar sa arunc o privire fugitiva si atat..si mi-am si abandonat 2 mamarute in camera  (ce mama rea sunt). Cand ma gandesc ca anul trecut am ramas in camera, am stat, m-am uitat la filme, muzica am ascultat, mi-a adus aminte de lucrurile fain din camera, mi-am luat ramas bun…

Gata incetez cu astea, ca nici eu nu stiu ce scriu aici, m-a lovit caldura si dracii negri imi ridica tensiunea…nici nu are rost sa scriu despre…..

P.S. LAu: mie mi-am super placut filmul, am ras ca nebuna de multe ori (saracii oameni care stateau in preajma mea), au fost cateva faze la care chiar puteai sa tragi un ras sanatos. Iar 3D a fost ok, uneori aveai impresia ca poti sa atungi frunzele sau fulgii de nea, de ex (asta mi-a placut mie), plus ca se vdea fain. Dar cel mai mult mie mi-a placut compania, am fost cu niste persoane care mi-au devenit recent prieteni (am prea mare incredere in oameni de multe ori) si cu care m-am simtit super bine 🙂

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 14 Iulie 2009 în Fără categorie

 

Etichete: ,

Lasă un răspuns

 
