RSS

divortez de internet

14 Iul

Oficial imi iau vacanta de pe net…si din pacate nu imi place. Deci, acum vad ca am devenit putin (mai mult) dependenta de net…uffff…not good…dar acum o sa am ocazia sa ma detoxifiez. Cum ziceam, am plecat, plec in alt oras, unde nu am net (acasa, ca net caffe este)..ha..in my face…oricm nu e prea mare tragedia ca asa o sa am timp sa citesc (fara numar) si poate mai ajung si la bunici si o sa muncesc (si mai ha!).

In plus cand o sa ma intorc pe „retea” o sa am recuperez o groaza de chestii (sa vad ce au mai facut  in lipsa mea putinele persoane pe care le citesc, noutati diverse, etc).

Pacat ca nu e chiar vacanta pt mine ca inca nu pot sa respir usurata, dar poate la un moment dat o sa pot….so. pt cei care respira deja usurati : vacanta faina si o vara cat mai chill!!!!!

 
3 comentarii

Scris de pe 14 Iulie 2009 în Fără categorie

 

Etichete:

3 răspunsuri la „divortez de internet

  1. adizzy

    14 Iulie 2009 at 17:18

    adri…cel putin pentru mine vacanta a fost cand am fost in excursie acuma cautare de job si gasit cat mai repede…:( sper sa ai o perioada frumoasa, sa citesti mult, sa te odihnesti, sa ajuti pe bunici, sa faci multe poze..si sa ne vedem cu bine ca miss u…

     
    • serrenis

      14 Iulie 2009 at 19:25

      of, stiu perfect ce zici.te=am sunat vineri, dar nu ai rasp…acm eu is in timi ca nu mi-au dat foaia matricola desi am facut cerere saptamana trecuta…si acum poate nu o sa reusesc sa ma inscriiu la master…so poate nu o sa mai fim colege…anyway, o sa te sun cand imi intra minutele…sper sa vorbim.te pup.take care!

       
  2. Lau

    14 Iulie 2009 at 23:01

    Chiar k uff.. acum cand incepeam si eu sa fac cunostiinta cu blogul tau, il bagi in vacanta? Of Of.. Oricum, vacanta faina sa ai cu vreme de care vrei tu, sa vezi locuri noi si faine, si tat ashe. Take care si astept sa ne revedem in spatiul virtual 🙂

     

Lasă un răspuns

 
