RSS

astept

09 Iul

Ice-Age-3-1743Ice Age, Ice Age…asa striga copilul din mine cand a auzit ca ruleaza la mall….vai si cand a auzit ca e si 3D sa nu mai vorbim….am corupt pe cineva sa vina cu mine, ca nu e fun singur….si…a facut rezervari…ieeeeeiiiiiii…mi se parea mie ca e cam suspecta ora(ora 7, eu stiam ca ruleaza de la 8)…hmmmm…si in plus m-a panicat cineva zicandu-mi ca nu mai sunt bilete la 3D si azi e ultima zi cand mai e filmul….ufffff…..bineinteles ca biletele rezervate nu erau la 3 D…vai, nush de ce nu m-am uitat si eu sau sa le rezerv eu (de obicei is super stres sa fie bn si verific de mai multe ori, nu ma bazez pe altii), dar acum am zis „Hai sa ma incred si eu in barbati”….ahahahaha…ce am muscat-o. Tot am zis eu ca never ever trust men si uite-ma.  Consecinta increderii mele in barbati : Nu am mai vazut Ice Age 3 D.

Dar nu e totul pierdut, greseala a fost remediata, mai e filmul si ne-am rezervat bilete sambata :))…ieiiii…a scapat cu basma curata de data asta. si in plus am desoperit un parc…papilele mele s-au delectat cu inghe si am stat la „Verde” so..a fost ok.

P.S. : asteppt sa vina sambata…sa vedem ce va fi..

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 9 Iulie 2009 în Fără categorie

 

Etichete: ,

Lasă un răspuns

 
