RSS

tinerete fara batranete si viata fara de moarte!

07 Iul

batrana copil statuie_resize

Un autor zicea ca tineretea e perioada cea mai grea din viata si ca atunci suntem cei mai egoisti. Traim, avem parte de multe placeri, dar si de neplaceri cu carul pentru ca traim doar pt noi.

Atunci cand imbatranesti, insa, esti mai multumit si mai senin pt ca traiesti pt altii.

Dar, intelepciunea vine odata cu varsta, nu trebuuie sa ne purtam ca niste bunici inca de la inceput…aici eu mai am de lucrat pt ca am prostul obicei sa traiesc pt altii si in locul lor. Desi, nu cred ca trebuie sa generalizam, nu toti tinerii sunt egoisti sau????

Oricm, ma gandeam eu, inainte sa vad The curious case of B.B. cum ar fi sa ne nastem batrani si sa murim tineri??? O prietena imi zicea ca am aveam pensie sii nu ar trebui sa mai muncim..hehe..Totusi mie nu cred ca mi-ar placea sa ma nasc inteleapta si apoi sa regresez, imi place sa iau lucrurile in ordine crescatoare nu invers…altfel nu as mai avea posibilitatea sa imi sparg capul facand greseli…si cel mai important sa invat (sau nu) din ele…sau sa ma bucur de lucruri noi, sa descopar lucruri….unde mi-ar mai fi bucuria de a incerca ceva nou, emotia???

Toate bune si frumoase pana aici, dar acm e partea cea mai rea: tanarul trebuie se casatoreasca, sa faca kinderi, sa isi ia job, sa aiba o patrie, pt ca astfel stie pt ce traieste si pt cine isi bate capul zi de zi…La subiectul asta ma mai gandesc…va urma…


 
Scrie un comentariu

Scris de pe 7 Iulie 2009 în Fără categorie

 

Etichete: ,

Lasă un răspuns

 
