RSS

materialitate

05 Iul

Ma gandeam eu (mda, am prea mult tp liber) la cata importanta acordam noi lucrurilor materiale. A venit si momentul sa imi fac bagajele si sa plec …ufff…cate genti, Dumnezeule mare esti!!!! Toate pline cu haine (unele nici nu le-am purtat), apoi sa nu mai povestesc de papuci (vai cati am strans), iar apoi, tot felul de nimicuri: cursuri, posete, esarfe etc.

Oare chiar am avut nevoie de toate chestiile astea??? NU clar, numai asa trebuie eu sa incarc pamantul si sa nu fiu ecoloaga…serios acm, desi eu zic ca lucrurile materiale nu conteaza pt mine, acum cand vad mormanul de bagaje ce troneaza in mijlocul camerei, imi dau seama ca de fapt is addicted…nush cum as supravietui fara my stuff…si cand ma gandesc ca nici macar nu am nevoie de toate kkturile astea,dar nah, is om si din pacate sunt un om „de bloc”…Atat de rau imi pare ca nu am stat la casa…ufff…asta era visul meu…

Daca eu care imi dau seama de chestiile astea, fac prea putin sa remediez, atunci ce sa mai zic de cei care nu isi dau seama de astea??? phhh

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 5 Iulie 2009 în Draci negri!

 

Etichete:

Lasă un răspuns

 
