RSS

maio verde mulat…

02 Iul

Vai de mine ce am mai ajuns!!!! Nu imi place sa judec lumea, mai ales dupa aparente, dar azi nu m-am putut abtine…rusine mie!!! Veneam spre casa si am trecut p langa doi tipi…si unul mi-a luat ochii de-a drptul. uffff…avea un maio strans pe corp, de fapt extra mulaciune ce mai, iar culoarea era verde, verde tipator de mi se bateau ochii intre ei ca nu stiau cum sa se uite mai repede in alta parte…si ce era mai rau era faptul ca semana cu un  maio de fete, adica aceeasi croaiala, i se vedeau sanii(pectoralii, ma rog) ..god!!!

Ok recunosc ca nici eu nu le nimeresc si ma imbrac aiurea de multe ori, dar still. Hmm, poate e ceva ce nu inteleg eu la capitolul asta, legat de tipul acesta de vestimentatie……

P.S.: sper  doar ca a fost judecata mea gresita…si mintea mea sucita care imi joaca feste si de fapt tipul nu avea moiu verde de fete…uffff

 
6 comentarii

Scris de pe 2 Iulie 2009 în De plânsul râsului

 

6 răspunsuri la „maio verde mulat…

  1. aaweth

    3 Iulie 2009 at 01:22

    era travestit nu ai observat u 😀

     
    • serrenis

      3 Iulie 2009 at 02:36

      hmmm

       
  2. Ioana

    3 Iulie 2009 at 08:30

    Ioooai, nici eu nu-i suport pe tipii astia!! Yuuuucs!!!

     
  3. serrenis

    3 Iulie 2009 at 11:26

    puf nu zic neapareat ca nu-i suport. ca eu incerc sa fiu cat de tolaranta posibil, dar nu ii inteleg, asta ea marea mea dilema 🙂

     
  4. Lau

    4 Iulie 2009 at 06:18

    Si apropo de postul tau, clar unu dintre aia doi era ‘don’shoara’.. hehe. Astfel nu se explica alegerea maioului (maieului), oricat de prost gust ai avea..

     
  5. serrenis

    4 Iulie 2009 at 10:54

    oare?? parea destul de „masculin”, prea masculin, adica era tot umflat (plin de musschi)..saracul om, cred ca sughita de numa si asta doar din cauza unui maieu. ghinionul lui ca si l-o luat in ziua aceea si ca l-am vazut eu (bine ca si al meu ca nu tineam neaparat sa il vad :D)

     

Lasă un răspuns

 
