RSS

eu stau…

28 Iun

In loc sa fac ceva util (sau inutil, depinde cum privesti) pt umanitate sau pt mine, eu stau si belesc ochii la pereti..sau la niste filme care nici macar nu imi plac….si tot imi alung musculitele imaginare care roiesc in capul meu si imi aduc aminte de licenta….de 2 zile tot astept….inspir, expir si nu am starea sa fac nimic….moralul e up, apoi down…vegetez…astept sa vina maine ora 6 sa imi sustin si eu fucking licenta…

Cand ma gandesc cate ore am pierdut gandindu-ma la licenta si asteptand sa treaca timpul…uffff…alatadata cerceam timp pentru ca nu aveam suficient….si nici macar nu inseamna mare lucru kktul de licenta….

P.S.: macar de as vedea ceva cai verzi pe pereti sa nu ma holbez aiurea…

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 28 Iunie 2009 în UnA, altA

 

Lasă un răspuns

 
